На гарячу лінію Луцької міської ради восени надійшло майже 3 тисячі звернень. На що скаржилися
З 1 вересня до 15 жовтня у відділ комунікацій «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 2776 телефонних звернень.
Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування повідомила директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як під час під час розширеної наради з міським головою у вівторок, 17 жовтня.
За її словами, на 1608 дзвінків з загальної кількості громадянам надали усні роз’яснення, зокрема, щодо проведення нарахувань по субсидіях, заходів з нагоди Дня міста та перекриття руху транспорту, контактні дані установ та організацій громади, отримання гуманітарної та матеріальної допомоги.
127 було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго».
150 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Підприємство активно продовжує готуватись до опалювального сезону, а також проводить роботи з заміни аварійних ділянок теплових мереж.
141 звернення передано на виконання до КП «Луцькводоканал».
На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передано 35 звернень
КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» забезпечило реагування на 60 звернень.
До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передано 11 звернень.
5 звернень переадресовано до ВАТ «Укртелеком».
51 звернення стосувалось поширення запахів нечистот в повітрі. Телефонували мешканці Вересневого мікрорайону, ЛПЗ, сіл: Зміїнець, Липляни, Жабка, Прилуцьке. Всі повідомлення передано працівникам відділу екології.
Також 20 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.
До департаменту муніципальної варти було передано 179 звернень.
340 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста.
Протягом звітного періоду на адресу міської ради надійшло 493 письмових звернення.
Найбільше мешканці територіальної громади звертаються з проханнями щодо проведення ремонту доріг, нанесення розмітки та благоустрою дворових територій, ремонту каналізаційних мереж будинків, якості надання житлово-комунальних послуг, надання житла, соціального захисту. Передусім це надання одноразової грошової та гуманітарної допомоги, надання земельних ділянок, а також встановлення меж землекористування.
Читайте також:
• У Луцьку діятимуть пункти обігріву
• Як працюватиме у Луцьку мобільний зв’язок у разі блекауту
• У Луцьку ремонтують сходи біля дитячої залізниці