Чому зникає мобільний зв'язок під час відключення світла: пояснення НКЕК

Чому зникає мобільний зв'язок під час відключення світла: пояснення НКЕК

Зв'язок зникає через те, що обладнання з якого складається базова станція мобільного зв'язку, не може працювати без електрики. Тож, коли світло вимикається, сигнал та мобільний Інтернет слабшає, а потім взагалі зникає. 

 

Про це повідомили в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК).

 Акумулятора вистачає ненадовго  

Стандартні станції мобільного зв'язку обладнані резервними джерелами живлення. Зазвичай, це акумуляторні батареї, які автоматично вмикаються, коли припиняється централізоване електроживлення. Вони можуть автономно працювати від двох до п’яти годин за умови повного зарядження. Батарея, що витратила заряд, потрібен тривалий час для підзарядки.

Мобільні оператори відключають частину обладнання

Сильне навантаження на мережу зменшує час автономної роботи станції.  Щоб забезпечити мобільний інтернет стандарту 4G базові станції використовують значно більше електроенергії.  Відтак, під час відключень мобільні оператори відключають частину обладнання, наприклад, окремі частотні діапазони або стандарти, щоб надавати пріоритет голосовим послугам зв’язку.

Чим краще користуватися, щоб бути на зв'язку

Під час вимкнення електроенергії варто користуватися послугами SMS та месенджерів, які споживають менше ресурсів, аніж мобільний інтернет. Не варто зловживати відправленням фотографій, відео, голосових повідомлень. Треба обмежтеся базовим функціоналом. Звичний режим роботи мобільного Інтернету відновлюється одразу після стабілізації електропостачання.

Використовуйте національний роумінг: інструкція

 Якщо у вас зникла мережа вашого оператора, можна скористатися послугою національного роумінгу на мережах операторів Vodafone Ukraine, Kyivstar, lifecell та 3mob. Інструкцію з підключення можна подивитися за посиланням.