Що робити, якщо у лікарні хочуть грошей за безплатні послуги: роз'яснення

Що робити, якщо у лікарні хочуть грошей за безплатні послуги: роз'яснення

Держава гарантує всім пацієнтам надання необхідної медичної допомоги та лікарських засобів, які передбачені Програмою медичних гарантій, безоплатно. Війна не є причиною, через яку з пацієнта можуть вимагати гроші за надані послуги або ліки.

Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безплатними, зверність з офіційною скаргою, пояснюють у Національній службй здоров'я України.

Алгоритм подання скарги такий:

  • Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
  • Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні. Або до власника медзакладу - відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто є власник.
  • Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ: через контакт-центр або на поштову адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу [email protected]

Нагадємо, нещодавно МОЗ роз'яснило, як працює «швидка» під час бойових дій та комендантської годин. Також стало відомо, що чиновник із Волині нажився на коронавірусі на майже пів мільйона гривень.

Можливо зацікавить