Тарифи й аварії: з якими викликами впорався «Луцькводоканал» під час аномальної спеки
Працівники комунального підприємства «Луцькводоканал», незважаючи на застаріле і зношене обладнання, забезпечили водою всі потреби місцевих жителів та виконали максимальні об’єми з водоочистки.
Як розповіли у підприємстві, протягом тривалої спеки виникали непоодинокі аварії, однак працівники оперативно вживали необхідних заходів і в повній мірі надавали послуги водопостачання і водовідведення.
Незважаючи на те, що «Луцькводоканал» сплачує за кіловат електроенергії 10 грн (65 відсотків собівартості послуг підприємства складає електроенергія), плата за надані послуги не змінюватиметься для населення. Також продовжуватиме діяти й пільговий тариф.
Головним заходом захисту населення від аномальної жари залишається забезпечення всіх жителів міста доступом до чистої води.
«Наші міські фонтани стали місцевими оазами для дітей та молоді, які допомагали пережити спеку та запобігти перегріву. Особливо таким місцем є фонтан на Театральному майдані та інші фонтани, які ми повсякчас забезпечуємо чистою водою», – розповіли у підприємстві.
Цього літа у людних місцях передбачили чотири локації з рамками для охолодження, аби всі охочі змогли охолодитися під час прогулянок.
Читайте також:
- «Вода зовсім не холодна»: як у луцьких фонтанах діти рятуються від спеки
- Понад 150 тисяч на місяць: хто утримує фонтани у Луцьку