Турбота, що рятує: у Луцьку EVO derm та Anabel Arto запустили благодійну ініціативу для жінок
Щороку 20 жовтня світ відзначає Всесвітній день боротьби з раком молочної залози — день, коли мільйони людей нагадують про важливість турботи, підтримки та ранньої діагностики. Саме цього дня бренди EVO derm та Anabel Arto запустили спільну благодійну ініціативу, щоб допомогти жінкам, які проходять лікування.
Журналісти ВСН поспілкувалися з представниками компанії EVO derm, щоб дізнатися більше про їхню благодійну ініціативу.
Як розповіли представники бренду EVO derm, мета ініціативи — нагадати, що турбота про себе — це прояв сили й любові, а також зібрати кошти на підтримку тих, хто проходить лікування.
«Ми об'єдналися з брендом Anabel Arto, щоб вилучити суму, яку будемо жертвувати у фонд, що підтримує жінок у боротьбі з раком грудей», — зазначили у EVO derm.
До 20 листопада 10% від продажів усіх засобів EVO derm та безшовних топів Anabel Arto буде перераховано у благодійний фонд inspirationfamilyua, що допомагає жінкам у боротьбі з раком грудей.
«Чим більше людей дізнається про збір, тим більше жінок зможе отримати допомогу», — наголосили у спільному зверненні EVO derm та Anabel Arto.
Кожна покупка — це не просто вибір якісного продукту, а й жест підтримки для жінок, які проходять непростий шлях лікування. Долучайтеся до ініціативи та допоможіть нам поширити турботу.
Читайте також:
- Як правильно вибрати подарунок для сімнадцятирічної дівчини
- Як зрозуміти, що час змінити косметолога?
- Види професійної косметики: що варто знати перед вибором