У Луцьку планують обладнати сучасну диспетчерську на підприємстві електротранспорту
У Луцьку планують виділити кошти на обладнання сучасної диспетчерської. Там має бути зроблений ремонт і закуплять необхідну комп'ютерну техніку, щоб оперативно і ефективно керувати процесом перевезень пасажирів у електротранспорті.
Про це повідомив голова бюджетної комісії, депутат міської ради Андрій Разумовський.
За його словами, на бюджетній комісії дали дозвіл підприємству електротранспорту використати зекономлені кошти на сучасне обладнання диспетчерської, яка зараз не відповідає рівню нових «розумних зупинок». Також частина коштів піде на заміну аварійних опор.
З вільних залишків підприємство електротранспорту повинне отримати 1 мільйон гривень.
Як пояснив у коментарі виданню ВСН виконуючий обов'язки керівника Луцького підприємства електротранспорту Анатолій Миронюк, проблема диспетчерської дійсно є, це питання нагальне, потрібне і вже не нове. Вона потребує реконструкції і відповідного обладнання.
«Диспетчерська - це центральний пункт управління процесом перевезення. Це дуже важлива ділянка на підприємстві, яка забезпечує стабільність руху тролейбусів на маршруті. Ми повинні реагувати на скарги, бачити, як рухається кожен тролейбус. Зважаючи на це все, диспетчерська повинна бути обладнана відповідними електронними засобами. Відстеження відбуваються постійно, тому мають бути великі монітори, потужний комп'ютер
Ми вже над цим працюємо, закуповуємо їх, міська рада виділяє кошти. Заразом необхідно забезпечити відповідне приміщення, робити реконструкцію», - пояснює Миронюк.
Він розповідає, що приміщення для диспетчерської є, воно ще раніше було збудоване саме для неї, але перебуває у жахливому стані. Каже, що ще раніше там планували зробити ремонт і переселити всіх диспетчерів, щоб був пункт, який керуватиме водіями, роботою на маршруті.
Читайте також:
- Ситуація не дуже оптимістична: затвердили програму підтримки «Луцьктепла»
- У Луцькій громаді пропонують внести зміни до бюджету
- У Луцькій громаді - перевиконання бюджету