У Луцьку - проблеми з оплатою проїзду: що трапилось
У Луцьку скаржаться на перебої у роботі сервісу СітіКарт, який здійснює облік пасажирів громадського транспорту.
Про це пише Конкурент.
Зокрема, користувачі нарікають на проблеми у роботі терміналів, валідаторів у маршрутках та тролейбусах, і труднощі в завантаженні інформації у додатку. Проблеми з роботою сервісу трапилися у середу, 11 січня.
У коментарі журналістам представники луцького офісу компанії СітіКарт пояснили, що проблема трапилася із серверами, які знаходяться у Києві.
«Наразі є труднощі зі з'єднанням. Це пов'язано з мобільним оператором, з'єднанням із сервером, який знаходиться не в Луцьку, а в Києві. Розробники працюють над пришвидшенням обміну даними. Ми повністю залежимо від обміну. Транспортні картки у транспорті приймаються. Коли буде повторне з'єднання – інформація відобразиться як перевізникам, так і клієнтам. Налагодження роботи сервісу очікуємо найближчим часом», – пояснили в офісі компанії.
За словами представників офісу, такі перебої трапляються не часто. Але через відключення світла та проблеми зі звязком труднощів у роботі не уникнути.
Читайте також:
- У місті на Волині запроваджують електронний проїзд.
- У луцькому зоопарку підключать новий генератор.
- У Луцькій громаді «Луцькспецкоментранс» оголосив тендер на закупівлю солі для посилання доріг у зимовий час загальною вартістю 6 мільйонів гривень. Проте комунальники зазначають, що наразі у міста достатньо цього матеріалу.
- Цьогоріч у Луцьку не створюватимуть спеціальних пунктів для прийому новорічних ялинок від лучан.