В Україні стартувала реєстрація на мультитест для абітурієнтів: як працює це рішення
У четвер, 14 березня, розпочалася реєстрація на Національний мультипредметний тест (НМТ), яка триватиме до 11 квітня.
Про це повідомляє пресслужба МОН.
«За допомогою спеціального сервісу вступникам треба самостійно створити персональний кабінет. У ньому потрібно зазначити особисті дані: реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, дані документа, що посвідчує особу», – зазначають у МОН.
Після цього у персональному кабінеті потрібно виконати такі дії:
- зазначити реєстраційні дані (контактну інформацію, категорію «випускник поточного року» або «випускник минулих років», указати на потребу створення особливих (спеціальних) умов)
- вибрати із запропонованих переліків навчальний предмет на вибір і населений пункт в Україні або за кордоном, де він / вона планує проходити НМТ, а також мову складання предметів сертифікаційної роботи.
- завантажити сканкопії та/або фотокопії реєстраційних документів.
- надіслати внесену інформацію та копії документів на оброблення до регіонального центру оцінювання якості освіти, натиснувши відповідну кнопку в сервісі.
Нагадаємо, цьогорічне тестування проходитиме у дві сесії – основну і додаткову:
- основна пройде з 14 травня до 25 червня;
- додаткова – з 11 до 19 липня.
«З міркувань безпеки ми не публікуватимемо інформації про те, де на території України відбудуться тестування: ні на сайтах Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, ні на наших офіційних сторінках у соцмережах. Наполегливо рекомендуємо учасникам не розголошувати, де й коли проходитиме тестування, адже від цього може залежати безпека – і їхня, і організаторів НМТ», – зазначають в Українському центрі оцінювання якості освіти.
Читайте також:
- Міністр освіти розповів, чи є обов'язковим мультитест для вступу до мистецьких вишів
- Частина шкіл в Україні залишиться без фінансування: про що йдеться