Відключення є, а рахунки - ті ж самі: що не так із платіжками під час вимкнення світла
Під час планових або аварійних відключень електроенергії багато споживачів помічають: електролічильник продовжує фіксувати споживання, навіть коли в оселі немає світла. Це викликає логічне обурення та підозри. Насправді у більшості випадків явище має цілком технічне пояснення.
Чому так відбувається, пояснили у відеоролику ДТЕК, передає ТСН.
Річ у тім, що коли світло з’являється, ми одразу вмикаємо все: пральну машину, бойлер, плиту, зарядні пристрої. Ми користуємося технікою активніше. І все споживання стискається у короткий період.
«Тому за місяць кіловатів може вийти майже стільки ж навіть із графіками відключень», — пояснили у ДТЕК.
Є ще один момент. Якщо ви не передали вчасно показники, нарахування відбуваються за середнім місячним споживанням попередніх періодів.
«А середні не завжди показують реальне споживання. Звідси й несподівані суми в платіжці», — пояснили у ДТЕК.
Що робити
- передавати показники щомісяця;
- після повернення світла вмикати техніку поступово.
Читайте також:
- Чому графіки відключень світла можуть змінюватися кілька разів на день
- Українців попереджають про значне збільшення тривалості відключень світла