Щоб уникнути кібератаки: у «Волиньелектрозбут» здійснили низку оновлень
У ТОВ «Волиньелектрозбут» оновився особистий кабінет споживача електроенергії. Тепер мешканцям області необхідно перереєструватися в новому особистому кабінеті.
Директорка ТОВ «Волиньелектрозбут» Оксана Гентіш проінформувала журналістів видання ВСН про те, що компанія завершила процес оновлення білінгової системи. Тепер волинянам необхідно перереєструватися в новому особистому кабінеті.
Нове програмне забезпечення дозволяє більш ефективно та надійно комунікувати з кожним клієнтом. Безпека даних та зручність користування для споживачів завжди були в пріоритеті для компанії. Це оновлення стосувалось усіх клієнтів, тобто усіх споживачів електроенергії на Волині.
«Йти у ногу з часом — кредо, яке дозволяє нам розвиватись. Думаю, всі пам'ятають кібератаку на одного з операторів мобільного зв'язку і які наслідки вона спричинила. Аби схожа ситуація не сталась із нашими клієнтами, ми прийняли рішення здійснити оновлення білінгової системи.
Нове програмне забезпечення — це потужний інструмент для автоматизованого розрахунку за послуги постачання електроенергії. І цей інструмент уже працює», — зазначила директорка ТОВ «Волиньелектрозбут» Оксана Гентіш.
Оновлення тривало з 15 до 23 лютого 2024 року. Тепер компанія рекомендує всім клієнтам виконати простий процес перереєстрації на їхньому сайті, щоб кожен міг оцінити переваги нового особистого кабінету.
Для того, щоби передати показники, визначити обсяги споживання та отримати інформацію про прилади обліку, необхідно звернутися до оператора системи розподілу. Способи передачі показів електролічильника оператору системи розподілу. Для доступу до Особистого кабінету необхідно створити обліковий запис. Для цього вкажіть свою електронну пошту, і після натискання кнопки «Реєстрація» на неї надійде лист з посиланням для завершення реєстрації облікового запису.
Якщо клієнт не отримав листа протягом 5 хвилин, необхідно перевірити правильність вказаної електронної пошти, чи не переповнена поштова скринька, а також переглянути розділ «Спам» чи «Небажані повідомлення».
У випадку, якщо з електронною поштою усе гаразд, але листа так і не отримали, у «Волиньелектрозбут» просять повідомити про це електронною поштою на адресу [email protected].
За допомогою особистого кабінету побутового споживача електроенергії постачальника універсальних послуг ТОВ «Волиньелектрозбут» клієнт зможе побачити стан заборгованості, сплатити за послугу, отримати або згенерувати рахунок, проконтролювати врахування платежів чи побачити нарахування.
Детальну інформацію про особливості реєстрації, користування можна отримати за посиланням.
Якщо виникають питання чи потрібна допомога, варто звертатися до служби підтримки за телефоном 0 800 300 521 або до працівників центрів обслуговування клієнтів. Контактні номери, працюють за графіком: пн-чт з 08:00 до 17:00, пт – з 08:00 до 15:45, обідня перерва з 12:30 до 13:15 год.
Читайте також:
• У місті на Волині на понад 70 % здорожчає водопостачання
• В Україні здорожчають деякі комунальні послуги: хто і за що платитиме більше
• Для недобудованої шахти на Волині витратять понад 60 мільйонів гривень на електроенергію