Як на Волині «купити» журналістів? Новий сезон медіа-кави
Волонтерська ініціатива «Медіа-кава» з'явилася ще в 2015 році. Волонтер та журналіст Мирослав Ватащук запропонував тоді колегам провести аукціон, де лотами буде розмова за кавою з працівниками волинських медіа.
Наразі ініціативу відновили.
«Суть проста. Це - інтернет-базар, на якому продають медійників. Ну, не зовсім продають. Продається саме змога попити кави. Лоти - волинські журналісти, блогери, прес-секретарі, ведучі... Словом, всі ті, хто формує ваш інформаційний день», - йдеться у правилах спільноти.
Партнером заходу є кав'ярня «Шарлотка», яка цілком безкоштовно пригощає переможця торгів та його «лот».
Всі гроші, зібрані під час заходу, будуть використані на потреби військовослужбовців Сил спеціальних операцій ЗСУ.
Стартова ціна кожного лоту - 150 гривень. Ставки роблять у коментарях під світлиною з дописом лоту. Також є спецпослуга - анонімна ставка. Якщо хтось не бажає "світитися" у змаганні, про неї можна повідомити в приват адміністратору, і той, в разі верифікації покупця, оголосить про анонімну ставку.
Щодня до аукціону додаються нові лоти - журналісти, переглянути актуальну інформацію та взяти участь у торгах можна на фейсбук-сторінці Медіа-кава.
Уже «продали» директорку і ведучу радіо СІД-FM Вікторію Жуковську, журналістку Центру розслідувань Оксану Петрук, прес-секретарку Волинської прокуратури Наталію Мурахевич та інших. Попереду організатори обіцяють багато інших цікавих лотів.
Особливістю цьогорічної медіа-кави є те, що окрім медійників серед лотів будуть також ньюсмейкери, наприклад, експерти з певних сфер, яких навпаки - можуть «купити» журналісти і під час кавування отримати консультацію.