Як змінилася зовнішня реклама за останні роки

Розвиток сучасних технологій приносить зміни в кожну сферу життя та бізнесу. Виключенням не стала й зовнішня реклама. Проте, не дивлячись на стрімку цифровізацію, досі залишаються актуальними об’ємні букви, білборди, стенди, вивіски. Та все ж і ці види просування товарів та послуг зазнають змін під впливом новітніх тенденцій. Розглянемо, наскільки змінилася зовнішня реклама та чи пішли ці трансформації їй на користь.
Модифікація вуличної реклами
Розвиток суспільства спричиняє зміни чи не в кожному аспекті життя пересічної людини. Навіть зовнішні методи просування змушені відповідати новітнім тенденціям та потребам сучасного покоління користувачів. Тому не дивно, що перехід до цифрових технологій торкнувся зовнішніх методів просування. Наприклад, звичним явищем стало використання цифрових білдордів. У великих містах нікого не здивуєш величезними LED екранами, на яких швидко змінюється контент.
Широко використовується автоматизоване управління показами реклами на основі даних про погоду, трафік тощо. Створити з ролика справжнє шоу та привернути увагу великої аудиторії здатна 3D-реклама. Власники бізнесів зосереджують увагу на інтерактивності та персоналізації своїх кампаній. Сьогодні доволі популярна інтеграція QR-кодів на вуличних плакатах. Таким чином потенційні клієнти можуть переходити на сайт чи у соціальні мережі компанії.
Великі бізнеси вносять вклад у захист навколишнього середовища, що також стало своєрідною тенденцією для зовнішньої реклами. Наприклад, все поширенішим стає застосування біорозкладних матеріалів для друку рекламних плакатів. На білбордах встановлюються сонячні панелі для підсвічування заради збереження енергії. Все частіше можна зустріти використання геотаргетингу — адаптації вивісок до розташування аудиторії. Сучасні рішення дають кращий результат. Дізнатися, який вид реклами приносить вищий прибуток, можна у статті.
Яка реклама буде затребуваною в майбутньому
Плануючи рекламну кампанію сьогодні, потрібно зважати на тенденції та запити користувачів у майбутньому. Щоб залишатися актуальними тривалий час, відповідати потребам своєї цільової аудиторії, власники бізнесів цікавляться актуальними вивісками завтрашнього дня. Чимало фахівців вважають, що популярними залишатимуться ті види зовнішньої реклами, які відповідають сучасним технологічним тенденціям, змінам у поведінці споживачів та екологічним стандартам. До них можна віднести:
- Білборди з інтерактивними елементами, динамічним контентом та автоматизованими трансляціями контенту.
- Банери, вивіски та плакати з екологічних матеріалів; використання зеленої енергії для підсвітки в темний час доби.
- Зовнішні конструкції з доповненою реальністю, які дозволяють переглядати 3D-контент через смартфон.
- Плакати з тактильними елементами. Такий вид реклами та оголошень спрямований на охоплення людей з порушеннями зору.
- Оголошення у громадському транспорті. За день рекламу може побачити велике число людей з різних вікових та соціальних груп.
У світових мегаполісах практикують використання рекламних носіїв, які здатні реагувати на перехожих, наприклад, розпізнавати вік, стать людей та показувати їм найбільш відповідний контент. Сьогодні та в майбутньому найбільш затребуваними залишатимуться технологічні та інтерактивні рішення.
Якою повинна бути якісна реклама
Одних лише технологій недостатньо, щоб вивіски чи банери створювали головний ефект — запам’ятовувалися аудиторії. Тому не можна забувати про креативність під час створення зовнішньої реклами. Слід зважати на вдале поєднання кольорів. Вивіски мають бути «видимими» на фоні міської інфраструктури. Заголовки на білбордах повинні чіпляти з перших секунд перегляду.
Потрібно зосередитися на створенні влучного слогану, який доповнюватиме тематичне зображення. Текст має викликати емоції, проте не зачіпати почуття вразливих груп населення. Не можна забувати про важливість підбору локації, де буде встановлений білборд. Щити зі зручним кутом огляду швидше окупаються. Розміщення плакатів на вулицях з високим трафіком допоможе збільшити клієнтську базу.
Ну і, звичайно, не можна нехтувати застосуванням нових технологій. Хоч виготовлення такої зовнішньої реклами може коштувати дорожче, проте вибагливі споживачі краще звертають на неї увагу. Ефективний контакт з аудиторією приносить прибутки, що вкрай важливо для роботи будь-якого бізнесу в умовах високої конкуренції.