Як знайти роботу в міжнародній компанії

Старт кар’єри ніколи не буває простим. Майбутньому фахівцю бажано обрати шлях розвитку в міжнародній компанії – це відкриває більші перспективи, а також може стати запобіжником відсутності роботи. Попасти в колектив відомого бренду мріють всі, але одним це вдається доситьшвидко, інші залишаються заручниками нестабільності та пошуку підробітку. Знадобиться якісно оформлене резюме та знання елементарних правил, як поводити себе під час співбесіди.
Оцінка ринку праці в міжнародних компаніях
Попри важку ситуацію в Україні на 2024 рік 58% опитаних серед сео відомих компаній прогнозують розвиток в напрямку залучення закордонного бізнесу. ситуація в цьому аспекті залишається кращою, ніж на вітчизняному ринку завдяки тому, що керівники відомих брендів розуміють, що сердцем компанії завжди залишається людина, а її цінність складно перебільшити. Саме тому 76% робітників таки погоджуються, що сьогодні не зважаючи не нащо в них зростає заробітна плата. Серед переваг працевлаштування в інституції міжнародного ґатунку є стабільність, навчання та саморозвиток, комфортні умови та дотримання нормативів робочого дня.
Оцінка власних кваліфікацій та навичок
Відновлення економіки в Україні відбувається, не дивлячись на цілий список перешкод та недоліків, які гарно проаналізовано в статті Forbes. Щоб скористатися новими можливостями та вчасно стрибнути на цей корабель, потрібно виконати комплекс дій: знайти програми стажистів від великихкомпаній, вивчити їх вимоги, виділити всі проблемні пункти вимог, створити якісне резюме, бути готовим до змін у Вашому житті. Також важливо вміти оцінювати власні навички та надбання, щоб ефективно запропонувати послуги.
Треба вже розуміти, що керівники очікуватимуть наступних вмінь:
- прагнення до відкритості та готовність більше комунікувати, адже без комунікацій подальша співпраця неможлива;
- робота над власною продуктивністю – бажано завжди встигати виконувати задачі, які ставляться перед вами;
- hardsoft теж має відповідати сучасним вимогам, якщо працювати потрібно віддалено;
- більшість компаній бажають бачити робітників, готових комунікувати на різних рівнях.
Наразі навіть є вибір, у якому форматі краще співпрацювати з роботодавцем. Відомі бренди зазвичай забезпечують стабільну заробітну плату, помірне навантаження та графік з продуманим захистом від вигорання. Але для успішного відбору все ж буде потрібно врахувати все, що вимагається від кандидата і претендувати на місце роботи відповідно до знань чи здобутій освіті.
Створення ефективного резюме та супровідного листа
Приділіть увагу підготовці резюме, бо саме з нього починається Ваше знайомство з роботодавцем. Зараз цілком доречно використовувати спеціальні сервіси, щоб скласти резюме на роботу за допомогою підказок. На кожному етапі будуть надаватися практичні поради: з чого краще починати, як структурувати текст, що не бажано згадувати. Прокомунікуйте свій curriculum vitae, тобто життєвий шлях з роботодавцем, щоб більше розказати про себе максимально корисно. Фактично, отакі cv-сервіси створені саме для пришвидшення роботи над резюме та супровідним листом. Це буде гарантія, що відправлені листи як мінімум будуть розглянуті, і dони фактично завжди отримують відповідь. В описах досвіду слід уникати таких речей, як:
- Дуже довгі описи. Дбайте про тих, хто буде це читати. Біографія людини може бути цікавою в контексті художньої літератури. Роботодавцю краще відразу бачити точні, стилі дані не більше 1-2 сторінок.
- Некоректне фото. Не використовуйте зображення з неформальних зустрічей. Підготуйтесь і зробіть нову фотосесію, що відповідатиме офісному стилю.
- Жахлива граматика. Банальні помилки швидко спотворюють Ваш образ. І взагалі – не завадить сприймати резюме як текст, що має свій стиль, культуру та правила.
- Неправдиві дані. Вигадані факти біографії, несправжні навички та інші казочки легко перевіряються кількома питаннями. Краще чогось не знати – і Вас навчать, ніж виявитися людиною, ще каже неправду.
Cтратегії пошуку роботи
Що робити, коли потрібне резюме вже сформовано і викладено? Бажано не чекати реакції пасивано, а розробити власний підхід до пошуку вакансій. як мінімум, варто подивитись наявність пропозицій в компаніях, які Вас давно цікавлять. Також не треба собі вигадувати перепони - є безліч прикладів, де через деякий час шукача знаходили представники Google? Facebook та інших компаній, щоб запроситина роботу. Після цього бажано знайти контакти з керівництвом, та заявити про себе напряму або через той самий Linkedin. Сором’язливість може стати маленькою перепоною до великих досягнень, а стандартними підходами зараз взагалі важко здивувати кого-небудь. Далеко не всі роботодавці встигають подавати вакансії на відомі майданчики, тому тут допоможе постійний моніторинг пропозицій та бажання проявити себе.
Ефективне використання професійних мереж
Останнім часом все більше спеціалістів використовують професійний нетворкинг. Встановлюючи таким чином зв’язки для обміну інформації, можна досягати успіху з меншими зусиллями. Найчастіше при цьому фахівці рекомендують професійні соціальні мережі. Якісно заповнений профіль дає змогу не просто поширювати відомості про себе, а й швидко встановлювати контакт з потрібними людьми, чи повідомити іншим про те, які саме контакти Ви шукаєте. Мати профіль тільки в одній соціальний мережі може бути недостатньо, адже різні міжнародні майданчики використовують ті чи інші сервіси для рекрутингу. Корисно вибрати професійну мережу з можливістю спілкуватися з представниками компаній та порівнювати свій профіль з іншимиспеціалістами.
Підготовка до співбесіди
Сучасний світ відходить від сталих навичок і віддає перевагу Skillsoft, тобто вмінню набувати гнучких навичок. Така порада більше стосується фахівців, що вже мають чималий багаж власних кейсів. Навіть якщо Ви раніше звикли все виконувати за правилами, в міжнародній компанії це може виявитися не актуальним. Знати свою роботу досконально звісно важливо, але світ змінюється, технології змінюються – отже доведеться змінюватися і Вам.
На початку підготовки треба вже зрозуміти, що керівники очікуватимуть наступних вмінь:
- прагнення до відкритості та готовність більше комунікувати, адже без комунікацій подальша співпраця неможлива;
- робота над власною продуктивністю – бажано завжди встигати виконувати задачі, які ставляться перед вами;
- hardsoft теж має відповідати сучасним вимогам, якщо працювати потрібно віддалено;
- більшість компаній бажають бачити робітників, готових комунікувати на різних рівнях.
Перетворіть співбесіду на діалог та розкажіть про свої основні навички у зручній формі. Щоб з перших кроків не наробити помилок, бажано не застосовувати художні засоби. Найчастіше використовують Chronological Resume та Functional Resume. Важливо пам`ятати, що роботодавці обожнюють конкретику - тож кілька конкретних цифр у хронології точно не будуть зайвими.
Розгляд та прийняття пропозиції
Перед співбесідою завжди є час підготуватися, вивчити пропозицію та прийняти рішення. Адже як роботодавець, так і співробітник можуть бути зацікавлені або не зацікавлені. Дайте собі день чи два обміркувати усі за чи проти, щоб ретельно зважити факти. але довго зволікати не варто, бо тоді представники компанії можуть вирішити, що Ви не є зацікавленою стороною.
Висновки
Керівники зарубіжних компаній бажають бачити перед собою відповідальних працівників, які хочуть працювати та готові виконати тестове завдання. Спершу вони отримують резюме, за яким складається перше враження. Тому так важливо, щоб воно відповідало сучасним міжнародним стандартам.