Затверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогу

Затверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогу

У Луцьку затвердили перелік послуг від «Хабу Ветеран» та категорії осіб, кому вони будуть надаватися.

Про це стало відомо під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради у середу, 6 листопада.

Як йдеться у додатку рішення, послуги від »Хабу Ветеран» будуть отримувати: учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особи, які визнані постраждалими учасниками Революції Гідності , члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, члени сімей загиблих (померлих та тих, що пропали безвісти) Захисників і Захисниць України, військовослужбовці, які брали безпосередню участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, та були звільнені з військової служби, зокрема демобілізовані у визначеному законом порядку. Іноземці та особи без громадянства мають право на отримання послуг в установі у випадку, якщо вони проходили військову службу під час мобілізації, на особливий період, і відбір яких здійснювався Луцьким об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки.

Затверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогуЗатверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогу

«Хаб Ветеран» буде надавати широкий спектр послуг: 

Інформування – надання інформації з питань соціального захисту населення, у тому числі переліку та адрес надавачів соціальних послуг, умов їх отримання, тарифів на платні соціальні послуги; надання інформації щодо отримання медичної, правової допомоги, адміністративних послуг та інших видів допомоги, робіт, послуг.

Консультування – допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації; психологічне консультування; надання інформації про соціально безпечну поведінку.

Посередництво – допомога у врегулюванні конфліктів.

Представництво інтересів – ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг за його дорученням (за бажанням – нотаріально оформленим); допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання / перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо; допомога в забезпеченні технічними засобами реабілітації.

Соціальна профілактика – організація навчання та просвіти (лекції, бесіди, вистави, акції, створення та розповсюдження рекламно-інформаційних та просвітницьких матеріалів тощо).

Соціальний супровід сімей / осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах – консультування, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача соціальної послуги з метою моніторингу виконання завдань, спрямованих на розв’язання складної життєвої ситуації отримувача соціальної послуги.

Соціальна адаптація – навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції; корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; надання психологічної підтримки; сприяння працевлаштуванню; допомога у зміцненні / відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків; організація клубів за інтересами, допомога в організації денної зайнятості та дозвілля; сприяння організації та діяльності груп самодопомоги.

Соціальна адаптація ветеранів війни та членів їхніх сімей – допомога в аналізі життєвої ситуації, визначення основних методів розв’язання проблем і перенаправлення (за потреби) до відповідних фахівців з метою їх розв’язання; надання психологічної допомоги, проведення корекції психологічного стану та поведінки в повсякденному житті; сприяння в отриманні психіатричної допомоги (за самозверненням та відповідно до виявлених потреб); допомога в зміцненні / відновленні родинних і суспільних зв’язків, у тому числі шляхом сімейного консультування; створення умов для формування та розвитку соціальних і комунікаційних навичок; надання інформації з питань соціального захисту; проведення групових сімейних психологічних тренінгів з питань, що стосуються персональних та сімейних цінностей, підтримки власних ресурсів в поточних умовах та підтримки один одного.

Затверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогуЗатверджено перелік послуг, який надаватиме у Луцьку «Хаб Ветеран»: хто має право на допомогу

Для отримання послуг в Установі особа, її законний представник надає заяву за формою, затвердженою Мінсоцполітики, разом з такими документами:

  • копія паспорта або документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства, з пред’явленням оригіналу;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з пред’явленням оригіналу (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); 
  • копія довідки про реєстрацію місця проживання особи або довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, з пред’явленням оригіналу;
  • копія військово-облікового документа з пред’явленням оригіналу;
  • копія посвідчення, на підставі якого надаються пільги, з пред’явленням оригіналу;
  • копії документів, що підтверджують родинні стосунки (копії свідоцтв про одруження, про народження тощо) з пред’явленням оригіналів;
  • копія індивідуальної програми реабілітації отримувача послуг (для осіб з інвалідністю), з пред’явленням оригіналу;
  • виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о) (за потреби).

Зазначені копії документів засвідчуються посадовими особами хабу, які приймають заяву.

Працівники установи допомагають в заповненні заяви, інформують про можливість отримання необхідної допомоги та умови її надання.

Читайте також:

Можливо зацікавить