5-річний Матвій підірвав Мережу своєю рекламою м'яска і ковбасок, але видає все нові «перли»
Скоро Паска, замовляйте м'ясо і ковбаску - тікток від 5-річного хлопчика замилував соцмережі. Відео з юним фермером Матвійком уже набрало понад 10 мільйонів переглядів. Його лайкають, зі звуком знімають сотні власних версій і вже навіть, хоч і жартома, замовляють у дитини рекламу
Про це йдеться в сюжеті ТСН.
Матвій до зйомок звик і підходить до них відповідально, тож одразу показує журналістам своє господарство. Окрім того, три гектари землі на Черкащині, на яких господарює сімейство фермерів. Саме тут своє знамените відео записала дитина: «Скоро вже буде Паска, так шо заказуйте мяско, та ковбасу, та сардельки, та курочки. Все те, що є домашнє - заказуйте».
«Ми тут садили город, затоптуємо, а він бігає, шкоднічає, а я кажу, іди краще скажи в камеру «Скоро Паска, треба вже скуплятися», а він вже зімпровізував», - пригадує тато, як народилося знамените відео.
Маленький, трошки сором'язливий та працьовитий, і як результат - понад 10 мільйонів переглядів за тиждень і поштовх до творчості для інших - подібні ролики записують українські зірки і навіть військові.
Повторити не вийде, каже тато, бо такі перли Матвійко придумує сам ще змалечку.
«Ми ремонтували автомобіль. А він каже, знаєте чому ми ремонтуємо, бо тато заїздив, як узбек ішака», - розповідає чоловік.
Він завжди біля тата-фермера. Володимир веде свій ютуб-канал про те, як садити овочі, робити ковбасу та м'ясо, блог ведуть і про ремонт техніки, і про приготування сиру.
Кожне слово Матвія - вже майже мем. У соцмережах навіть жартують, що хлопчик - майбутній маркетолог, а дехто вже навіть хоче замовити у родини рекламу.
«Ми знали, що він у нас талановита дитина, ну щоб так взірвать Мережу», - каже мама Матвійка.
Читайте також:
- Популярний 17-річний співак з Волині розповів про свою кохану дівчину, кар'єру та дуети з відомими виконавцями
- На Волині ансамбль із 93-річним артистом концертує селами і збирає гроші для армії
- Гімн у виконанні жителів волинського села набрав понад два мільйони переглядів