«Агенти Кремля з московського патріархату до добра Україну не доведуть», - капелан волинської бригади

«Агенти Кремля з московського патріархату до добра Україну не доведуть», - капелан волинської бригади

Капелан 14-ї окремої механізованої бригади імені князя Романа Великого Ігор Бігун розповів про своє ставлення до УПЦ МП. 

Священик розповів, що він стежить за ситуацією з московським патріархатом на Волині. Про це він розповів в інтерв'ю виданню Буг.

Нагадаємо, Ігор Бігун під час повномасштабної війни постійно знаходиться із князівськими воїнами. Додому у відпустки приїздив лише двічі на 2-3 дні. Нещодавно військовий капелан повернувся з Німеччини, де переймав досвід служби по стандартах НАТО.

– Поки наші воїни воюють там на передовій, в нас тут відносно на мирній території також відбувається протистояння. Я говорю зараз про боротьбу з московським патріархатом. Чи слідкуєте ви за ситуацією?

Звичайно, слідкую. Я є священником 27 років і з самого початку, коли став священником, московський патріархат поводив себе дуже агресивно. І ми ще на початках в 90-х говорили, що це питання треба вирішувати, бо ці «агенти кремля» до добра Україну не доведуть. І вийшло, що всі це побачили.

Вони взяли віру і використовували її в своїх політичних міркуваннях, для того, щоб за допомогою Бога захопити нашу землю. Це моє особисте переконання. Часто зустрічаюся на сході з випадками, коли священники московського патріархату були навідниками ворожих ракет. Або, коли росіяни заходили на українську землю, то здавали їм патріотів й розповідали, хто служив в армії чи АТО, або готували списки для вивозу дітей в росію.

Ще раз переконуюсь в тому, що в релігії ці люди випадкові. Вони своїми діями нищать у людей віру в Бога. Бо, одягнувши ряси, вони займалися політичними діями проти України. Живучи в Україні й будучи тут, що прикро найбільше. І зараз вони говорять, що їх гонять через віру. Та не через віру. Ви вірте собі в кого хочете. Але, взявши віру, як зброю, для того, щоб нищити українців на українській землі, це неправильно.

Я вважаю, що держава має повне право на те, щоб відкрити все, що вони натворили, щоб це стало відомо на загал. І щоб кожен поніс відповідальність за свої дії.

Вони кажуть, що ми розкольники. Я слово «розкольники» чую вже 27 років. Але виходить, що вони розколюють. Томосу вони не мають. Й обманом далі тримають людей в напрузі.

Нам треба раз і назавжди очиститися від впливу іншої держави. Ніхто не забороняє віру православну. А звертають увагу на те, що через московський патріархат кремль робить підривну діяльність. Цього треба позбуватися.

Хто й кому забороняє віру якусь, католицьку, православну чи якусь іншу? Нікому. Хочуть просто звернути увагу, щоб москалі не використовували наші храми для своєї політики антиукраїнської й антилюдської.

Я думаю, що це суспільство зараз дає запит, щоб в цьому розібратися. Але ще й Бог дасть їм оцінку за те, що вони, прикриваючись його ім’ям, витворяли такі політичні справи. Я думаю, що ми ще станемо свідками за нашого життя, як Господь спитає їх за це.

– Як Ви бачите зміну підлеглості найбільших святинь у Володимирському районі? Я зараз кажу про Успенський собор, Низкиницький монастир в Нововолинську та Зимненський монастир, адже бачимо, що з власної волі вони звідти не підуть. Чи можливий сценарій Києво-Печерської лаври у нас, адже це також є пам’ятки архітектури?

Ви правильно сказали, по своїй волі вони не підуть. Бо, по-перше, в них честі немає визнати свою помилковість. А друге, я думаю, що ми волиняни дамо оцінку їхній діяльності й просто вкажемо їм на двері. Бо це є пам’ятки державного значення і вони мають перейти до тих православних церков, які будуть вчити віри, а не політики.

Не є проблемою розірвання договору і там створити громади, які будуть дійсно молитися Богові за свій народ без всякого політичного окрасу. І це треба зробити якнайшвидше. Тоді скоріше забудеться і весь цей негативний процес і наші діти не будуть страждати. Бо дитина росте і не може зрозуміти, як це дорослі люди не можуть розібратися в правді і гріхові. Для дітей це напевно дивно.

Потрібно для своїх дітей будувати Волинь чисту, віруючу й патріотичну. Тоді наші діти виростуть такими, що ніколи не страждатимуть від війни.

Зараз військові захищають свою країну і гинуть. А у війні найперше винні вчителі і священники, адже вони закладають цінності дітям. І саме ось ця прогалина, яка сталася в 90-х роках, призвела до того, що ми зараз маємо повномасштабну війну. Бо ми не змогли згуртувати наскільки суспільство, щоби ворог боявся до нас зайти. А була частина суспільства, яка казала: «Заходьте до нас, захоплюйте. Ми готові бути рабами». І це прогалина якраз духовенства і вчителів у 90-х роках

Читайте також:

Можливо зацікавить

Воїни Князівської бригади знищили російський танк Т-72. Відео
відео

Воїни Князівської бригади знищили російський танк Т-72. Відео

УПЦ МП займає Успенський собор на Волині незаконно: суд постановив московському патріархату звільнити будівлі

УПЦ МП займає Успенський собор на Волині незаконно: суд постановив московському патріархату звільнити будівлі

На Волині приміщення колишньої домової церкви УПЦ МП купила організація зі Львова

На Волині приміщення колишньої домової церкви УПЦ МП купила організація зі Львова

На Волині мобілізували священника УПЦ МП

На Волині мобілізували священника УПЦ МП

Пам’ять, що оберігає: рідні полеглих героїв з Волині передали дрони для 14 ОМБр
фото

Пам’ять, що оберігає: рідні полеглих героїв з Волині передали дрони для 14 ОМБр

«Татууу, дивись, який «врожай»: волинські бійці з гумором знищують російську артилерію на Харківщині
відео

«Татууу, дивись, який «врожай»: волинські бійці з гумором знищують російську артилерію на Харківщині

Приховував від батьків, де саме воює: історія бійця волинської бригади
історії війни

Приховував від батьків, де саме воює: історія бійця волинської бригади

Понад тисячу релігійних громад перейшли до ПЦУ після вторгнення Росії: скільки на Волині?

Понад тисячу релігійних громад перейшли до ПЦУ після вторгнення Росії: скільки на Волині?

Скільки релігійних громад на Волині перейшли до ПЦУ з початку повномасштабної війни

Скільки релігійних громад на Волині перейшли до ПЦУ з початку повномасштабної війни