Лучан ознайомили з вальдорфською педагогікою. Які переваги такого навчання
Вальдорфська педагогіка - це освітній підхід, який акцентується на розвитку кожної дитини як унікальної особистості, з урахуванням її фізичних, емоційних, інтелектуальних та духовних потреб. Цей підхід був розроблений австрійським філософом та педагогом Рудольфом Штайнером у початку 20 століття і з тих пір знайшов своє застосування у багатьох країнах світу, включаючи Україну.
У Луцьку вальдорфська педагогіка має значний вплив на освітню систему та розвиток дітей. Такий висновок напрошується, тому що випускники таких закладів досягають значних успіхів як у подальшому здобутті освіти, так і у соціумі.
Аби продемонструвати усі переваги вальдорфської педагогіки «Вальдорфські класи міста Луцька» провели у суботу, 20 квітня, день відкритих дверей. На цей захід завітали чимало людей. Для них провели екскурсію освітнім закладом. А також вихованці школи презентували гостям виставу під назвою «Молот Тора».
Адміністраторка «Вальдорфських класів міста Луцька» Наталія Бохонко розповіла, що основна мета Дня відкритих дверей – ознайомити лучан із вальдорфською системою освіти та поділитися успіхами вихованців закладу.
«Батьки та педагоги вальдофської школи та вальдорфського садочка організовували День відкритих дверей. Під час цього заходу ми знайомимо мешканців міста Луцька із нашою педагогікою.
Чим особлива наша школа та наш садочок? Це альтернативна педагогіка, яка затверджена Міністерством освіти і науки України. Такі школи в Луцьку працюють уже більше 30 років. Наша школа працює на основі антропософії - це людиназнавство, наука про людину. Вся наша педагогіка розвиває почуття, волю і мислення - на трьох таких китах тримається наша педагогіка», - розповіла Наталія Бохонко.
За словами Наталії Бохонко, у школі зараз є чотири класи, усього 30 дітей. В кожному класі різна кількість учнів. Є садочок, куди приймають дітей з трьох з половиною років, але у серпні планують відкрити малючкову групу, куди прийматимуть дітей з двох років. У школу ж беруть ближче до семи років, адже в 7 років дитина розвинута соціально й психологічно.
З 1 вересня у школі буде п'ятий клас, тому зможуть уже набирати учнів до п'ятого класу. Амбіції у цієї вальдорфської школи чималі – тут планують навчати дітией до 12 класів включно.
Як розповіла співзасновниця «Вальдорфських класів у місті Луцьку», основний вихователь садочку «Диво-сад» Ірина Піскач, історія цього закладу розпочалася у 2017 році.
«У 2017 році це почалося. Почалося все із заснування садочка. Спочатку це була група на пів дня, а пізніше - став садок на повний день. У нас наразі 19 вихованців у садочку. Плануємо розширюватися до двох груп, поки у нас група одна. Специфіка нашого садочка у тому, що група мішана: від трьох років до самого випуску, до семи років.
В нашому садочку щодня різне заняття. Тобто садок і школа так побудовані, що враховуються різні ритми тижня, ритми року, ну і, звичайно, ритми дня. В понеділок наприклад у нас живопис, у вівторок - ліплення воском, у середу - малювання восковими крейдами, в четвер - випічка, в п'ятницю у нас або музичне заняття або казочка», - поділилася Ірина Піскач.
У вальдорфської педагогіки є низка вагомих переваг:
- Індивідуалізація навчання: Вальдорфська педагогіка ставить акцент на індивідуальність кожної дитини, дозволяючи розвивати її унікальні здібності та таланти.
- Гармонійний розвиток: Цей підхід сприяє гармонійному розвитку дитини, враховуючи її фізичні, емоційні, соціальні та духовні потреби.
- Креативність та самовираження: Вальдорфська педагогіка підтримує розвиток креативності та самовираження у дітей через мистецтво, музику, рух та інші форми виразності.
- Підтримка здоров'я та екологічна свідомість: Вальдорфська школа сприяє збереженню здоров'я дітей та розвитку екологічної свідомості через здорове харчування, екологічно чисте середовище та контакт з природою.
- Розвиток соціальних навичок: Через спільну діяльність та взаємодію з іншими дітьми вальдорфська педагогіка сприяє розвитку соціальних навичок та вмінь співпрацювати.
У Луцьку вальдорфська педагогіка може стати важливим доповненням до існуючої освітньої системи, допомагаючи дітям розвиватися гармонійно та повноцінно. Цей підхід сприяє створенню сприятливого середовища для навчання та розвитку дітей, де кожна особистість може розкритися у всій своїй унікальності.
Читайте також:
- Коли луцькі школярі підуть на весняні канікули
- Скільки триватиме навчальний рік у луцьких школах
- В Луцькій громаді батьки учнів ліцею вимагають не закривати старші класи