Люди читають ср*кою: священник з Волині розповів, чому відвідав Пашу «Мерседеса»
Волинський священник ПЦУ Віктор Мартиненко пояснив, чому відвідав скандального митрополита УПЦ МП Павла Лебедя, якого обвинувачують у запереченні збройної агресії РФ і розпалюванні міжрелігійної ворожнечі.
Про це священник написав на своїй сторінці у фейсбуці.
Нагадаємо, Віктор Мартиненко отримав багато критики після того, як опублікував фото зі скандальним Павлом Лебедем, якого нещодавно відвідав.
Віктор Мартиненко зазначив, що раніше у нього був великий особистий конфлікт із Павлом Лебедем, тому він з ним зустрівся для «взаємного християнського примирення». Далі подаємо допис без змін:
«Не знаю, писати то, чи ні. Чесно не знаю. Бо люди читають сракою. Сракою люди читають! Тож для тих, хто прочитав мій попередній допис не розумом, а сракою, розтолкую по пунктах:
1. У першому реченні вчорашнього посту, я написав, що мав, маю і матиму різні погляди з митр. Павлом Лебедем, рекомим Паша Мерседес. Ніде і ніяк я не сказав, що солідаризуюся або виправдовую його слова чи вчинки. Також я не сказав що міняю своє ставлення до тих слів чи вчинків.
2. Свого часу я мав особистий конфлікт з цією людиною, який виходив у публічну площину, дійшло навіть до прокльонів. Тож моя християнська совість спонукала зустрітися з людиною особисто, для взаємного християнського примирення. Вважаю, що маю на це право, попри чисельні гнівні коментарі та відписки у фб.
3. Я зробив це не від ПЦУ, Ставропігії, батьківського комітету, ОСББ, чи садового товариства. Я як людина прийшов примиритися з іншою людиною, з якою був у особистому, та навіть публічному конфлікті.
4. Заповідь Христова наказує нам відвідувати ув'язнених. Євангеліє не конкретизує кого можна, а кого ні. Відтак, відвідування ув'язнених - історично стала практика для християнських священнослужителів. Обов'язок священика іти навіть до довічно ув'язнених серійних вбивць. І так є у всьому світі.Митрополит Павло обмежений у свободі - перебуває під домашнім арештом - тож є ув'язненим за рішенням суду.
5. Інтер'єри його хати - то інтер'єри його хати, а не моєї. Я за них відповідальності не несу, і немає чого писати свої враження про них у мене в коментарях. Мені пропонували не роззуватися, але я хлопець простий, звик у хаті роззуватися, тож зняв чоботи і мені запропонували капці, які всім так сподобалися)
6. Я нічого не писав про його винність чи невинність. Нічого. Не писав. Провини митрополита Павла доведе чи не доведе Суд. Не коментатори у фб, а саме Суд! Іменем України йому оголосять вирок.
7. Ми всі сьогодні пригнічені, травмовані, розбиті, виснажені та емоційні через страшну біду війни. Але, я впевнений, заповіді Христа, актуальні завжди - і зараз для нас теж. Зокрема заповідь про особисте примирення і прощення образ.
8. Деякі звинувачують мене у бажанні хайпу, мовляв, навіщо то виставляти у фб? Є буденністю, що соцмережі, стали частиною нашого життя. Так, я виставляю як танцюю тік-токи зі своїми дітьми, тож виставив як зустрівся з людиною, з якою нас вважали затятими ворогами.
9. Свого часу святитель Іоанн Павло II, відвідав у тюрмі Мехмета Агджу, який у нього стріляв і мало не вбив. І примирився з ним. Я не рівняюся. Я беру приклад. Саме це я вважаю християнством. Амінь!
P.S. І ще. Для тих, кого то вельми зачепило. Скажу вам, я відвідував свого часу ще й іншого митрополита. З ним я не мав особистого конфлікту, а такий, - скажімо, історично-світоглядний. То був митрополит, бувший Київський. Я взяв у нього благословення. І мав того дня такий само мир на душі, як вчора. Багато хто зреклися того, хто вивів їх у люди та дав життя, і дорікають мені, що я відвідав того, хто мене проклинав?.. Підіть післязавтра, - є нагода - привітайте з іменинами і теж сфоткайтесь на фб. Слабо?)», - написав священник.
Читайте також:
- МП заважав переходу в ПЦУ бійками та погрозами: у селі на Волині вперше провели престольне свято українською мовою. Відео
- Називала захід України «заводом дебілів»: на Волинь приїхала скандальна блогерка, з нею охоче фотографувалися
- Нещасні люди: священник з Волині висміяв портрети очільників єпархій на церковних календарях