Масова розсилка та її переваги для бізнесу

Масова розсилка та її переваги для бізнесу

Послугами сервісів масової розсилки користується чимало компаній, які працюють в різноманітних сферах. Проте найбільш зацікавлений у послугах масової розсилки бізнес.

Навіть невеликий інтернет-магазин чи компанія використовує сервіс розсилки повідомлень, сповіщаючи клієнтів про акції, знижки, персональні пропозиції.

Як не потрапити до спаму

Головне завдання для бізнесу – не викликати роздратування клієнтів. СМС-розсилка має надходити на телефони дозовано. Краще не перевищувати 3-4 повідомлень на місяць.

При цьому варто не забувати не тільки про користь, що надає сервіс розсилки повідомлень для вашої компанії, але й поважати клієнтів. Наприклад, вітати їх з днем народження чим іншими святами. Якщо звертатися до клієнта на ім’я, то він більш охоче сприйматиме повідомлення.

Якісний сервіс розсилки повідомлень дозволяє встановлювати замість номера назву компанії. Це майже гарантує, що клієнт не проігнорує СМС, а прочитає його та скористується послугою.

Використовують розсилку і компанії, що не пов’язані з торгівлею чи бізнесом. Наприклад, поліція чи служба МНС може надіслати СМС-повідомлення про стихійне лихо. Такий спосіб комунікації один з найшвидших. 

Кому знадобиться масова розсилка

Будь-який вид бізнесу може скористатися послугами сервісу AlphaSMS для інформування своїх клієнтів. Серед таких підприємств:

  • заклади роздрібної та оптової торгівлі (магазини, кіоски, інтернет-магазини);заклади громадського харчування (кейтеринг, доставка їжі, кафе);
  • виробництво (виготовлення меблів, пошив одягу, пекарні);
  • послуги (перукарня, СТО, клінінг тощо).

Таким чином, масова розсилка – крок до розвитку компанії, підвищення її популярності, вихід на новий рівень.

Такі сервіси, як AlphaSMS дозволяють аналізувати ефективність проведеної кампанії, в електронному кабінеті є готові шаблони повідомлень для різних видів бізнесу чи певних подій.Завдяки цьому бізнес може швидко запускати розсилки, заощаджуючи час і ресурси на підготовку повідомлень.