Масштабний збій у роботі «Укрзалізниці»: що відомо про черги до кас

23 березня, на залізничних вокзалах України утворилися величезні черги до кас через збій у роботі онлайн-сервісів "Укрзалізниці".
Про це повідомляють київські Telegram-канали
На Центральному вокзалі Києва, де працюють лише 4 каси по Україні та 2 міжнародні, доводиться стояти в черзі по 40-50 хв.
В "Укрзалізниці" підтвердили підвищене навантаження на касирів залізничних станцій у всій країні.
У залізничній компанії наголосили, що у касах продаються квитки на всі рейси, щоб, поки триває відновлення онлайн-сервісів, рух ані на хвилину не спинявся й усі могли їхати.
"Ми також дамо можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 23-24 березня, зробити це онлайн", - пообіцяли залізничники.
Для цього потрібно щонайменше за годину до відправлення рейсу надіслати на електронну пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.
"Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем", - запевнили в компанії.
В "Укрзалізниці" обіцяють у понеділок, 24 березня, у першій половині дня повідомити про оновлення.
Читайте також:
- «Укрзалізниця» оновила графік перевезень на 2025 рік
- З Луцька в Коломию можна буде доїхати новим потягом
- Розпочав курсувати поїзд «Ковель – Рахів» із зупинками в туристичних містах