Модний показ заради теплих речей для ЗСУ: як у Луцьку бренди збирали кошти захисникам
Спільна мета - зібрати кошти на теплі речі українським захисникам - об’єднала довкола себе українських творців одягу. Саме тому вечір п’ятниці для чималої кількості лучан минав у атмосфері таємничості у стінах Волинського драмтеатру, захоплення креативністю вітчизняних дизайнерів та незламністю українців, а ще - у бойовому піднесенні задля досягнення єдиної цілі.
Вісім українських брендів, одні з яких вже протягом довгого часу творять красу, а інші - народилися в часи повномасштабної війни, провели покази свої колекцій.
Благодійний івент відбувся у п'ятницю, 28 жовтня, в приміщенні Волинського облмуздрамтеатру.
«Це благодійний показ із назвою “NEЗLAMNI”. Це непростий час, час, який ми називаємо повномасштабним вторгненням в України росії. Це час війни, на жаль, це переломний час для історії нашої країни, для історії кожного з нас. Але ми зібралися тут, зібралися, тому що незламні», - розпочала вечір ведуча Наталка Войтович.
Вона наголосила на меті івенту: зібрати кошти на теплий одяг Збройним силам України.
«Усі кошти із квитків, кошти, які ми вилучимо на аукціоні і ті, які для благої справи надали партнери, передамо нашим захисникам», - промовила Тетяна.
Організатором й ініціатором дійства стала Луцька міська рада, а співорганізатором MISKIV STUDIO – професійна дизайнерська студія.
Заступниця міського голови з питань діяльності виконавчих органів Луцької міської ради Ірина Чебелюк відзначила, що чимало лучан нині захищають нашу країну і вірять у нашу підтримку.
«Поки ми тут, під відносно мирним небом, ми не можемо не думати і не пам’ятати про тих, хто зараз в найгарячіших точках нашої держави», - наголосила чиновниця.
Вона додала, що метою такого заходу було, звісно, зібрати кошти, відчути свою корисність та водночас відпочити.
Засновниця дизайнерської студії MISKIV STUDIO та організаторка івентів Людмила Міськів також висловила слова вдячності всім, хто доєднався до благодійної ініціативи: тим, хто реалізували її і тим, хто стали гостями. Також вона наголосила на важливості популяризації українського.
Першим свою колекцію показав луцький Модний дім OZI, який цьогоріч відсвяткував своє п’ятиріччя.
«Коли приходиш в її (засновниці Оксани Зінчук, - авт.) модний дім – там є все: і ґудзик, і блискітка, і пір'ячко, і високоякісна італійська тканина... Будь-яке бажання OZI здійснить. ЇЇ талант, певно, завдячується татові, який займався дизайнерською справою, а вона з дитинства це черпала», - констатувала Наталка Войтович.
Другий показ - юний бренд RADITSKA, що почав працювати під час війни і на івенті продемонстрував світу свою першу колекцію. У ній поєднується комфорт та зручність трикотажу із звабливістю екошкіри.
У коментарі виданню ВСН дизайнерка Лілія Радіцька розповіла, що про захід дізналася від Оксани Зінчук на одному з івентів, де вони разом були присутні.
«Вона каже: «Почекай, коли буде готова твоя колекція?», а я стою і розумію, що у мене майже нічого немає. Відповідаю, що десь в кінці листопада. Оксана запропонувала пришвидшитися до жовтня», - розповіла вона.
Дизайнерка підкреслила, що все: від задуму, закупки і технічного виконання - було створено однією людиною. Каже, що завдяки нареченому, який «підстрахував» її в побуті і підтримував, все вдалося.
«Якщо запитати, скільки людей у мене в команді, можу щиро сказати, що я одна», - додає дизайнерка.
Вона пояснила, що суть цієї колекції - щоб було максимально комфортно жінці будь-якого розміру.
«Якщо подивитися на цей показ - видно, що деякі речі великуваті. У мене широка розмірна сітка: від 40 до 52 розміру. Все це через біль: я дуже різко набрала вагу і зіткнулася з тим, що немає більших розмірів красивого одягу, а якщо і є, то знайти його дуже важко.
Я подумала: «Ну я ж не одна така, нас таких багато. Ще дівчатка худесенькі і малесенькі». Хотіла, щоб одна модель була відшита і у більших, і у менших розмірах. Так само хотілося, щоб всі речі були універсальними», - поділилася з нами дизайнерка і творчиня бренду RADITSKA.
Бренд KHORUNZHA теж доєднався до ініціативи і представив свою оновлену авторкою Яною Хорунжою спеціально до дійства капсулу.
Бренд створює одяг для дому і відпочинку, а його колекції – це історія про простоту, стиль, вільний та зручний крій і натуральні матеріали.
Від бренду вишитого одягу VOVNA на показ, за словами засновниці, обрали найкращі вироби. Авторка Олександра Веремчук у коментарі виданню ВСН розповіла, що одна із представлених на заході вишитих сорочок створювалася за старовинними ескізами, інші ж є більш осучасненими версіями.
XOKA теж презентував свою колекцію одягу.
Близько місяця функціонує бренд CASUAL. BLAZER, проте це не завадило їм показати на події свою першу колекцію вінтажних піджаків. Як кажуть засновники, місією бренду є дати друже життя речам.
ЯСОЧКА, крамниця українських дизайнерів, яка нещодавно відкрилася у центрі Луцька, теж стала учасником благодійного показу. Вона займається стильними речами українських брендів із різних куточків України.
Місія бренду – показати українцям, що вітчизняний одяг та аксесуари – це гарно, якісно та унікально.
Закривали показ колекцією Олександри Забіяки: на кожному з піджаків були вишиті слова з віршів Сергія Мовчана.
У перервах між показами брендів організатори проводили аукціони та лотереї, які дозволили зібрати ще більше кількість коштів для закупівлі теплого одягу нашим бійцям. Партнери івенту надавали лоти для аукціонів, наприклад, бренди, що доєднатися до показу, для торгів виставляти частинки зі своєї колекції.
Одним із лотів стала дошка, створена під час війни, із рисунком художниці Тетяни Мялковської.
«Ця жінка тримає рибу, як символ віри, християнства і нашої України. Вона не одна, їх три - символ Трійці, єдності, Духа Святого», - у відео розповіла Тетяна, що зараз займається реабілітацією дітей.
Дошка має дві білі плями - поранення, як каже художниця. Вони з’явилися після того, як вона пройшла не одну митницю, де митники лишили на ній «рану». Дошку продали за 500 доларів.
Особливим гостем вечора став виконавець SHUMEI, який , виконавши кілька композицій, зробив показ ще більш особливим.
Текст: Ольга ЮСКОВЕЦЬ
Фото: Ірина КАБАНОВА