Покупка ювелірних виробів: який бренд обрати

Придбання ювелірної прикраси – це завжди хвилюючий і неймовірно приємний процес. Це можливість обрати прикрасу, яка підкреслить витончений смак і почуття стилю, красу шкіри, витонченість шиї або рук. Це придбання, яке, цілком можливо, стане сімейною реліквією.
Сьогодні в Україні представлено досить багато брендів, які відрізняються не лише стилістикою прикрас, але й підходом до ведення бізнесу. Найяскравіші та, безумовно, лучшие ювелирные бренды Украины на сьогодні – це Guzema Jewelry, Kochut, ZARINA, Золотий Вік, SOVA.
SOVA
SOVA – це абревіатура, що розкриває основні цінності бренду: Stylish (стиль), Open (відкритість), Voicing (голос), Amazing (дивовижність). Не дивно, що всі вироби компанії виглядають стильно й незвичайно, а команда завжди відкрита до експериментів і нових викликів.
Бренд був заснований у 2000 році. Сьогодні SOVA має власне виробництво, 46 ювелірних офлайн-магазинів у 17 містах України, а також зручний сайт із детальним описом кожної колекції та реальними фото прикрас. У каталозі ювелірного бренду представлено близько 1800 прикрас на будь-який смак. Це понад 30 колекцій, присвячених українській культурі. Також на сайті sovajewels.com ви знайдете прикраси, створені в колаборації з відомими українськими діячами моди та культури.
Culture
Колекція Culture присвячена українській культурі, основним компонентом у всіх прикрасах є колосок пшениці – символ багатства та родючості нашої землі. Це предмет національної гордості, який дає життя й силу людям як в Україні, так і далеко за її межами. Сьогодні, коли український народ бореться за своє право на життя та свободу, це актуально як ніколи. Усі вироби виготовлені із жовтого золота, мають вставки з діамантів.

Frolov
Колекція «Навіть посеред війни розквітають квіти» є вже четвертою колаборацією SOVA з популярним українським брендом FROLOV. Основний елемент, який можна побачити на всіх прикрасах, – квітка дикої троянди. Напевно, і у вашої бабусі така росла в саду. Це ті спогади, які здатні зігріти душу в найхолодніші та найтемніші часи. Основою колекції обрано жовте і рожеве золото, прикраси інкрустовані діамантами

The Hardkiss
Колекція «Залізна ластівка» стала другою колаборацією ювелірного бренду SOVA з рок-групою The HARDKISS. Символом свободи, неймовірної сили, втіленої в маленькому тілі пташки, стала ластівка. Ця ідея належить фронтвумен групи – Юлії Саніній. Для виготовлення прикрас використовували жовте золото та срібло, а вставки – фіаніти.

Kalyna
Kalyna – це ще одна колекція, створена за мотивами української культури. Центральним символом, що присутній у всіх прикрасах, є гілка калини – яскраві червоні ягоди, зібрані в грона на тонких гілках. Жорстке кольє з великими коралами з цієї колекції доповнило один із образів першої леді України – Олени Зеленської. Для виготовлення основ використовується біле і жовте золото, для вставок різного розміру обрано корали всіх відтінків червоного кольору.
Litkovskaya
LITKOVSKAYA – вже четверта колаборація SOVA та одного з сучасних українських брендів одягу. Образи від LITKOVSKAYA – це мінімалізм і повна свобода вираження, властива сучасним жінкам. Колекція прикрас транслює той самий посил – «правильної сторони немає», вироби можна трансформувати та комбінувати між собою як завгодно. Для виготовлення використовується жовте золото та штучний малахіт, з якого зроблені кубічної форми вставки.

Muradova
SOVA x MURADOVA – дебютна колаборація з відомою українською стилісткою Маргаритою Мурадовою. Колекція виконана в дусі 80-х років. У центрі уваги – елементи у формі бумеранга, ланцюги з масивними ланками, різнокольорові камені та великі вставки. Це прикраси для любителів експериментувати й виділятися. Для виготовлення основ прикрас використовується біле і жовте золото, а також синтетичні шнурки. Вставки – аметисти, топази, білий і чорний перли, діаманти.

Ruby
Перша колекція бренду, присвячена рубінам. Причому ювеліри пропонують одразу два варіанти огранки цих неймовірних каменів. Рубін є символом любові та її цілющої сили. Тому кожна прикраса колекції – це нагадування про те, наскільки важливо любити та цінувати одне одного просто зараз. Для виготовлення основ використовується біле золото. Вставки – рубіни або комбінація рубінів із діамантами.

Примітна й громадянська позиція бренду. З початком повномасштабного вторгнення компанія активно підтримує українських військових і їхні родини. Частина виручки від продажу прикрас регулярно перераховується на рахунки благодійних фондів:
- БФ «Діти героїв» – частина коштів від продажу прикрас із колекції SOVA x FROLOV;
- SUPERHUMANS – 5% від продажу прикрас із колекції «Залізна ластівка»;
- «Нам тут жити» від Київстар і БФ «Повернись живим» – створено окрему колекцію браслетів із підвісками у вигляді будиночків зі світлом у вікні. Бренд передає всю виручку від продажу виробів;
- UNITED24 – бренд виготовив браслети з останньої партії металу, відлитого Азовсталлю. Весь прибуток перераховано проєкту «Перший флот морських дронів».
Це лише частина проєктів, у яких бренд бере активну участь на цей момент. У планах – підтримка ЗСУ та українського народу до остаточної перемоги України і участь у відновленні нашої країни.
Guzema Jewelry
Guzema Jewelry – український бренд ювелірних виробів, заснований у 2016 році журналісткою Валерією Гуземою. Вже через рік бренд відкрив свій перший бутик і завоював титул «Найкращий стартап» у премії, організованій Elle Style Awards. Про готовність до соціальної відповідальності компанія заявила ще у 2017 році, запустивши проєкт Charity Chain, який допомагає лікарям Інституту серцево-судинної хірургії ім. Н. Амосова рятувати серця своїх маленьких пацієнтів. З початком повномасштабного вторгнення компанія створила благодійний фонд Guzema Foundation і жертвує частину прибутку військовим.
Кожна колекція бренду втілює в собі філософію «be you – feel special», де винятковий дизайн поєднується з ручною роботою, створюючи нову класику, яка завжди залишається поза часом. Бренд пропонує своїм клієнтам безстрокову гарантію і безкоштовне чищення.
Kochut
Kochut — український бренд, створений у 2013 році в Ужгороді трьома братами: Юрієм, Романом та Ігорем Кочутами. Історія досягнень компанії вражає.
- У 2016 році бренд отримав премію ProBrand у номінації «Кращі прикраси».
- У 2018 році прикраса «Пташка на гілці» потрапила до Скарбниці Національного музею історії України.
- У 2019 році Kochut увійшов до топ-20 найпопулярніших сторінок Instagram і Facebook серед ритейлерів України.
Прикраси бренду носять учасники гуртів «Время и Стекло», «НеАнгели», а також французька співачка Zaz. Кулон «Змах крила» є в колекції засновниці гурту «ONUKA», а в 2017 році Kochut створив кулон «Еверест» для першої українки, яка підкорила Еверест — Ірини Галай.
Прикраси Kochut активно купують не тільки в Україні, але й за кордоном. Більшість виробів бренду досі створюються вручну, що дозволяє компанії випускати дійсно ексклюзивні роботи.
ZARINA
ZARINA — бренд, створений понад 25 років тому українськими жінками для жінок. Це компанія-інноватор, головною метою якої є створення не просто ювелірних прикрас, а особливого інструменту — ключа до розкриття індивідуальності кожної жінки. Сьогодні в Україні працює понад 20 бутиків ZARINA, а компанія паралельно розвиває 5 суббрендів, кожен зі своїм характером.
Ще на початку свого існування ZARINA отримала титул «Першого діамантового бренду України», першою в країні запропонувавши своїм клієнтам прикраси з прозорими, чорними та коньячними діамантами в білому золоті.
ZARINA — це бренд з українською душею, цінностями та гідністю. Його головний символ — Алатир, сакральна українська зірка, що символізує єднання стихій крізь простір і час. Це потужний оберіг, який з давніх часів зображався на писанках і вишиванках та знайшов своє нове лаконічне втілення у логотипі ювелірного дому.
Який з українських ювелірних брендів обрати — вирішувати лише вам, адже у виборі прикрас важливо керуватися саме своїм смаком.