Понад 30 тисяч гривень за один пост: скільки заробляють блогери з Луцька на рекламі в інстаграмі
На Волині є чимало успішних блогерів, які заробляють в інстаграмі на рекламі магазинів з одягом та косметикою, салонів краси, закладів харчування, навчальних курсів і ще багато іншого.
Журналісти дізналися, скільки ж найпопулярнішим місцевим інстазіркам із різною кількістю підписників вдається заробляти на рекламі у своєму блозі, - йдеться у сюжеті каналу Конкурент ТВ.
Аби дізнатись прайси місцевих лідерів думок, журналісти поцікавилися, скільки вартує прорекламувати телеканал на їхніх сторінках. Писали і за ціну сторіс, і за пост у профілі.
Популярна луцька блогерка Валерія Кузьмінчук, більш відома як Лєрка Цукерка, у своєму інстаграмі зібрала вже 350 тисячну аудиторію. Нині, розповіді дівчини у сторіс щодня дивляться до 20 тисяч людей. Прайс на рекламу у блозі такий:
- Фото або ж скрін у сторіс – тисяча гривень.
- Якщо потрібно розмовне відео, то це буде трохи дорожче – 2 тисячі гривень.
- А якщо потрібно три-чотири розмовні сторіс або ж розпаковка – 4 тисячі гривень.
- Фото-пост у профілі блогерки обійдеться у 6 тисяч гривень, а ось за відео-пост чи промуролик доведеться викласти 10 тисяч гривень.
Одна з популярних блогеров – лучанка Валерія Чернецька. Нині вона у своєму блозі в Інстаграмі має вже понад 200 тисяч підписників. Дівчина активно розвиває свої соцмережі, тож, розповіді Лєри дивляться щодня від 60 тисяч глядачів. Зокрема, одна сторіс у акаунті блогерки вартує 8 тисяч гривень. Якщо ж реклама буде у вигляді поста або рілс, то доведеться заплатити 35 тисяч гривень. Варто зазначити у розмові піарниця блогерки наголосила, що Валерія працює офіційно.
Ще одна блогерка-інфлюенсерка Ірина Лиса зібрала у своєму інстаграмі майже 200 тисяч шанувальників. Переглядів розповідей у Ірини за добу майже по 18 тисяч. Прайс блогерки з рекламу у сторіс плюс пост або ж рілс – 3,5 тисячі гривень.Якщо ж йдеться про лише сторіс, то у Ірини прайс стартує від 2-3 відео, ціна за які – 2200 гривень. А якщо потрібна реклама у пості, то доведеться заплатити 2000 гривень.
Майже 150 тисячну аудиторію має іще одна луцька блогерка Аня Бузінська. Рекламуватись у її блозі вартує 3 тисячі гривень, якщо йдеться про сторіс, і 7 тисяч гривень, відповідно, якщо бажаєте пост. Згідно зі статистикою охоплень, сторіси блогерки може переглянути від 40 до 55 тисяч людей у день.
А ось блогерка Аліна Жук зібрала у своєму блозі вже майже 140 тисячну аудиторію. Сторіс лучанки дивиться щоденно близько 40 тисяч людей. А ось вартість реклами у своєму блозі дівчина оцінює так:
- За три розмовні сторіс – 2700 гривень. Одна розмовна сторіс – 1500 гривень.
- Ваш макет або фото, опубліковане у сторіс Аліни Жук, вартуватиме 1000 гривень.
- Ціна на рілс – 4,5 тисячі гривень, а фото-пост – 3 тисячі гривень.
Блог волинянки Катерини Венгерської нині налічує 124 тисячі підписників. Сторіс у блогерки щодня дивиться від 40 тисяч глядачів. Відтак, аби прорекламуватись у її блозі, через сторіс доведеться заплатити 1600 гривень. Мова йде про публікацію у розповіді вашого макету. Пост із фото – 5 тисяч гривень, а ось відео пост дорожче – 11 тисяч гривень.
Наступна блогерка Ілона Міхайлова. Її аудиторія – понад 80 тисяч підписників. Щодня у сторіс за життям лучанки спостерігає чимало людей, однак детальну статистику нам отримати так і не вдалося.
- За публікацією рекламного контенту у сторіс блогерка просить 1 тисячу гривень.
- Якщо потрібен пост без видалення або рілс, це обійдеться у півтори тисячі гривень.
І ще одна фітнес-тренерка Аліна Іванова має майже 30 тисяч підписників. Сторіс-блогерка щодня дивиться від трьох до дев'яти тисяч людей. Реклама у її блозі вартує півтори тисячі гривень за сторіс і дві тисячі гривень, якщо ж ви бажаєте пост.
А ось Олег Володченко – активний ютуб-блогер. І, як вказано у його шапці профілю, його загальна аудиторія налічує 650 тисяч підписників. Втім, в інстаграмі у нього підписників трохи більше за 20 тисяч. Історії щоденно дивиться до тисячі людей, а ось рілси неабияк популярні. Вони стабільно набирають десятки, а то і сотні тисяч переглядів.
Розмовна сторіс у блозі Олега вартує 1 тисячу гривень, а пост або рілс – 2,5 тисячі гривень.
Луцька блогерка-інфлюєнсерка Анастасія Балабаш нині зібрала у своєму блозі трохи більше 18 тисяч підписників. Сторіси щодня дивиться близько 2,5 тисяч глядачів. Рекламна сторіс у блозі Анастасії обійдеться у 1 тисячу гривень. У прайсі блогерки немає окремо можливості оплатити рекламний пост. Втім, натомість є пакет послуг – сторіс, пост та рілс. Такий набір вартуватиме 2,5 тисячі гривень.
А ось ведуча Наталка Войтович має у інстаграмі майже 15 тисячну аудиторію. Скріни статистики нам отримати не вдалось.Однак, за словами блогерки, її сторіс дивляться до півтори тисячі людей на день. Ціна на рекламу у Наталки Войтович така – одна сторія з 2,5 тисячі гривень і 100 доларів за пост або ж рілс.
Блогер Андрій Чіпухаєв, який зараз активно розвиває свій аккаунт у тік-тоці, зібрав у своєму інстаграмі вже майже 14 тисяч шанувальників. Один пост плюс одна історія у юнака вартує 20 доларів. Історії юнака дивиться плюс-мінус 600 людей у день.
Варто зазначити, що це далеко не усі блогери, які є на Волині. Кількість інстазірок краю – це десятки успішних особистостей, які прокачали себе у соцмережах і, відповідно, заслужено добре на цьому заробляють. Однак є і ті, які чи то в силу своєї зайнятості, чи то через неуважність не помітили повідомлення від нас або ж проігнорували його.
У переліку популярних блогерів із величезною аудиторією і Дарія Удалова. Її блог налічує 250 тисяч підписників. Коли наша редакція намагалась дізнатись, скільки ж у Дарії коштує реклама, нас попросили скинути текстове завдання. Коли ж ми його надіслали, більше на наші повідомлення не відповідали.
А ось ще одна відома блогерка Ірина Фесюк, яка налічує у своєму блозі понад 20 тисячну аудиторію. Однак профіль блогерки – закритий. Хоч ми і намагались підписатись на неї з редакційного профілю, наш запит навіть через тиждень ніхто так і не прийняв. Тож, відповідно, прайс на рекламу отримати не вдалося. Окрім того, нам також не вдалося зв'язатися із луцькою блогеркою Іриною Дяченко, яка зібрала у своєму профілі 60 тисяч підписників. Наше повідомлення так і залишилося непрочитаним.Окрім того, невідкритими повідомлення з пропозицією і з рекламою залишилися ще з десяток волинських блогерів і з різною аудиторією, тож ціни на рекламу у інших ми можемо лиж здогадуватись.
Із інформації, яку нам вдалося отримати, можемо підсумувати, що заробіток волинських блогерів на рекламі стартує від однієї тисячі гривень за одну сторіс і вища. Все залежить від кількості людей, які дивляться розповіді. Відповідно, чим більше підписників та переглядів дорожча вартість реклами.
Тож блогінг і справді давно став способом заробітку. Для когось це додаткові гроші, а хтось обрав це справою життя і віддається цій сфері наповну. І, відповідно, заслужено заробляє гроші, продаючи рекламу у своєму профілі.
Тут варто зауважити, що блогерство справа зовсім нелегка, як здається багатьом людям. Аби бути дійсно цікавим для аудиторії і втримати у блозі величезну кількість фоловерів, треба бути професіоналом. Докладати багато часу і зусиль, креативити і, що чи не найважливіше, бути щирим та відвертим зі своїми підписниками, що теж далеко не завжди легко.
Читайте також:
- Переїхала у Дубаї, продала будинки і вчить заробляти мільйони: скандальна блогерка з Луцька повернулася у соцмережі
- Скандальна блогерка з Луцька не знає, куди витратити 90 тисяч доларів
- «Я з маленького селища на Волині, а вчили співати дідусь з бабусею»: відомий 18-річний виконавець Yaktak розповів про батьківщину
- Життя після проєкту: як змінилася доля волинян, котрі стали зірками телешоу