Понад 30 тисяч гривень за один пост: скільки заробляють блогери з Луцька на рекламі в інстаграмі

Понад 30 тисяч гривень за один пост: скільки заробляють блогери з Луцька на рекламі в інстаграмі

На Волині є чимало успішних блогерів, які заробляють в інстаграмі на рекламі магазинів з одягом та косметикою, салонів краси, закладів харчування, навчальних курсів і ще багато іншого.

Журналісти дізналися, скільки ж найпопулярнішим місцевим інстазіркам із різною кількістю підписників вдається заробляти на рекламі у своєму блозі, - йдеться у сюжеті каналу Конкурент ТВ.

Аби дізнатись прайси місцевих лідерів думок, журналісти поцікавилися, скільки вартує прорекламувати телеканал на їхніх сторінках. Писали і за ціну сторіс, і за пост у профілі.

Популярна луцька блогерка Валерія Кузьмінчук, більш відома як Лєрка Цукерка, у своєму інстаграмі зібрала вже 350 тисячну аудиторію. Нині, розповіді дівчини у сторіс щодня дивляться до 20 тисяч людей. Прайс на рекламу у блозі такий:

  • Фото або ж скрін у сторіс – тисяча гривень.
  • Якщо потрібно розмовне відео, то це буде трохи дорожче – 2 тисячі гривень.
  • А якщо потрібно три-чотири розмовні сторіс або ж розпаковка – 4 тисячі гривень.
  • Фото-пост у профілі блогерки обійдеться у 6 тисяч гривень, а ось за відео-пост чи промуролик доведеться викласти 10 тисяч гривень.

Одна з популярних блогеров – лучанка Валерія Чернецька. Нині вона у своєму блозі в Інстаграмі має вже понад 200 тисяч підписників. Дівчина активно розвиває свої соцмережі, тож, розповіді Лєри дивляться щодня від 60 тисяч глядачів. Зокрема, одна сторіс у акаунті блогерки вартує 8 тисяч гривень. Якщо ж реклама буде у вигляді поста або рілс, то доведеться заплатити 35 тисяч гривень. Варто зазначити у розмові піарниця блогерки наголосила, що Валерія працює офіційно.

Ще одна блогерка-інфлюенсерка Ірина Лиса зібрала у своєму інстаграмі майже 200 тисяч шанувальників. Переглядів розповідей у Ірини за добу майже по 18 тисяч. Прайс блогерки з рекламу у сторіс плюс пост або ж рілс – 3,5 тисячі гривень.Якщо ж йдеться про лише сторіс, то у Ірини прайс стартує від 2-3 відео, ціна за які – 2200 гривень. А якщо потрібна реклама у пості, то доведеться заплатити 2000 гривень.

Майже 150 тисячну аудиторію має іще одна луцька блогерка Аня Бузінська. Рекламуватись у її блозі вартує 3 тисячі гривень, якщо йдеться про сторіс, і 7 тисяч гривень, відповідно, якщо бажаєте пост. Згідно зі статистикою охоплень, сторіси блогерки може переглянути від 40 до 55 тисяч людей у день.

А ось блогерка Аліна Жук зібрала у своєму блозі вже майже 140 тисячну аудиторію. Сторіс лучанки дивиться щоденно близько 40 тисяч людей. А ось вартість реклами у своєму блозі дівчина оцінює так:

  • За три розмовні сторіс – 2700 гривень. Одна розмовна сторіс – 1500 гривень.
  • Ваш макет або фото, опубліковане у сторіс Аліни Жук, вартуватиме 1000 гривень.
  • Ціна на рілс – 4,5 тисячі гривень, а фото-пост – 3 тисячі гривень.

Блог волинянки Катерини Венгерської нині налічує 124 тисячі підписників. Сторіс у блогерки щодня дивиться від 40 тисяч глядачів. Відтак, аби прорекламуватись у її блозі, через сторіс доведеться заплатити 1600 гривень. Мова йде про публікацію у розповіді вашого макету. Пост із фото – 5 тисяч гривень, а ось відео пост дорожче – 11 тисяч гривень.

Наступна блогерка Ілона Міхайлова. Її аудиторія – понад 80 тисяч підписників. Щодня у сторіс за життям лучанки спостерігає чимало людей, однак детальну статистику нам отримати так і не вдалося.

  • За публікацією рекламного контенту у сторіс блогерка просить 1 тисячу гривень.
  • Якщо потрібен пост без видалення або рілс, це обійдеться у півтори тисячі гривень.

І ще одна фітнес-тренерка Аліна Іванова має майже 30 тисяч підписників. Сторіс-блогерка щодня дивиться від трьох до дев'яти тисяч людей. Реклама у її блозі вартує півтори тисячі гривень за сторіс і дві тисячі гривень, якщо ж ви бажаєте пост.

А ось Олег Володченко – активний ютуб-блогер. І, як вказано у його шапці профілю, його загальна аудиторія налічує 650 тисяч підписників. Втім, в інстаграмі у нього підписників трохи більше за 20 тисяч. Історії щоденно дивиться до тисячі людей, а ось рілси неабияк популярні. Вони стабільно набирають десятки, а то і сотні тисяч переглядів.

Розмовна сторіс у блозі Олега вартує 1 тисячу гривень, а пост або рілс – 2,5 тисячі гривень.

Луцька блогерка-інфлюєнсерка Анастасія Балабаш нині зібрала у своєму блозі трохи більше 18 тисяч підписників. Сторіси щодня дивиться близько 2,5 тисяч глядачів. Рекламна сторіс у блозі Анастасії обійдеться у 1 тисячу гривень. У прайсі блогерки немає окремо можливості оплатити рекламний пост. Втім, натомість є пакет послуг – сторіс, пост та рілс. Такий набір вартуватиме 2,5 тисячі гривень.

А ось ведуча Наталка Войтович має у інстаграмі майже 15 тисячну аудиторію. Скріни статистики нам отримати не вдалось.Однак, за словами блогерки, її сторіс дивляться до півтори тисячі людей на день. Ціна на рекламу у Наталки Войтович така – одна сторія з 2,5 тисячі гривень і 100 доларів за пост або ж рілс.

Блогер Андрій Чіпухаєв, який зараз активно розвиває свій аккаунт у тік-тоці, зібрав у своєму інстаграмі вже майже 14 тисяч шанувальників. Один пост плюс одна історія у юнака вартує 20 доларів. Історії юнака дивиться плюс-мінус 600 людей у день.

Варто зазначити, що це далеко не усі блогери, які є на Волині. Кількість інстазірок краю – це десятки успішних особистостей, які прокачали себе у соцмережах і, відповідно, заслужено добре на цьому заробляють. Однак є і ті, які чи то в силу своєї зайнятості, чи то через неуважність не помітили повідомлення від нас або ж проігнорували його.

У переліку популярних блогерів із величезною аудиторією і Дарія Удалова. Її блог налічує 250 тисяч підписників. Коли наша редакція намагалась дізнатись, скільки ж у Дарії коштує реклама, нас попросили скинути текстове завдання. Коли ж ми його надіслали, більше на наші повідомлення не відповідали.

А ось ще одна відома блогерка Ірина Фесюк, яка налічує у своєму блозі понад 20 тисячну аудиторію. Однак профіль блогерки – закритий. Хоч ми і намагались підписатись на неї з редакційного профілю, наш запит навіть через тиждень ніхто так і не прийняв. Тож, відповідно, прайс на рекламу отримати не вдалося. Окрім того, нам також не вдалося зв'язатися із луцькою блогеркою Іриною Дяченко, яка зібрала у своєму профілі 60 тисяч підписників. Наше повідомлення так і залишилося непрочитаним.Окрім того, невідкритими повідомлення з пропозицією і з рекламою залишилися ще з десяток волинських блогерів і з різною аудиторією, тож ціни на рекламу у інших ми можемо лиж здогадуватись.

Із інформації, яку нам вдалося отримати, можемо підсумувати, що заробіток волинських блогерів на рекламі стартує від однієї тисячі гривень за одну сторіс і вища. Все залежить від кількості людей, які дивляться розповіді. Відповідно, чим більше підписників та переглядів дорожча вартість реклами.

Тож блогінг і справді давно став способом заробітку. Для когось це додаткові гроші, а хтось обрав це справою життя і віддається цій сфері наповну. І, відповідно, заслужено заробляє гроші, продаючи рекламу у своєму профілі.

Тут варто зауважити, що блогерство справа зовсім нелегка, як здається багатьом людям. Аби бути дійсно цікавим для аудиторії і втримати у блозі величезну кількість фоловерів, треба бути професіоналом. Докладати багато часу і зусиль, креативити і, що чи не найважливіше, бути щирим та відвертим зі своїми підписниками, що теж далеко не завжди легко.

Читайте також:

Можливо зацікавить

У Луцьку продають магазин дитячого одягу за мільйон гривень
оголошення

У Луцьку продають магазин дитячого одягу за мільйон гривень

Українсько-американська художниця створила новий мурал у Луцьку і розпочала збір для «Азову»
фото

Українсько-американська художниця створила новий мурал у Луцьку і розпочала збір для «Азову»

На Волині під час концерту Kalush Orchestra відома блогерка вдарила хлопця, який їй освідчився
відео

На Волині під час концерту Kalush Orchestra відома блогерка вдарила хлопця, який їй освідчився

Канікули для допомоги: на Волині діти купили два дрони для захисників України
фото

Канікули для допомоги: на Волині діти купили два дрони для захисників України

Вступна кампанія 2025: Волинські виші прийняли тисячі заяв від абітурієнтів на бюджет і контракт
відео

Вступна кампанія 2025: Волинські виші прийняли тисячі заяв від абітурієнтів на бюджет і контракт

У волинській громаді відремонтували аварійну ділянку дороги при в’їзді у селище

У волинській громаді відремонтували аварійну ділянку дороги при в’їзді у селище

На Волині 11-класник із родини переселенців бореться за життя - потрібна термінова допомога

На Волині 11-класник із родини переселенців бореться за життя - потрібна термінова допомога

До Дня Незалежності українцям виплатять від 450 до 3 100 грн: хто отримає допомогу

До Дня Незалежності українцям виплатять від 450 до 3 100 грн: хто отримає допомогу

Міні Лоп, Тедді та карлики: які кролики продаються у Луцьку
оголошення

Міні Лоп, Тедді та карлики: які кролики продаються у Луцьку