«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Компанія «Sladograd» з 2011 року добре знана на Волині та Рівненщині як надійний дистриб’ютор кондитерських виробів. Її власник Сергій Поручник переконаний: ціль – це те, що об’єднує команду, надихає клієнтів і формує репутацію. Саме тому головною місією «Sladograd» стало не просто постачання продукції, а створення емоції – задоволення і радості для кожного, хто куштує солодке.  

Детальніше про солодкий світ «Sladograd» розповідають журналісти VSN

«Будь-яка компанія повинна мати ціль, адже це об'єднує і надає цінність» 

Сергій Поручник будував «Sladograd» поступово: від маленького складу на 40 квадратів до сучасного підприємства з шестирівневою управлінською структурою:

«Ми забезпечуємо доступність і просування кондитерських виробів від виробників до кінцевих споживачів через мережі роздрібних і гуртових посередників на території Волинської і Рівненської областей.

«Sladograd» є дистриб'ютором товарів від понад 100 виробників та постачальників, співпраця з деякими триває більше 10 років». 

Основна причина, чому торгові мережі обирають саме «Sladograd» – широкий  асортимент кондитерських виробів, вчасно доставлених клієнту на основі професійно сформованого замовлення.

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Структура, що працює: шість департаментів та чітка система 

Сергій Поручник підкреслив: у компанії ретельно пропрацювали інструменти управління, що дозволило виконувати поставлені завдання ще більш злагоджено. Також у «Sladograd» з’явився новий вектор розвитку бізнесу. А передувало цьому річне навчання в американській компанії у 2021.

«Першими інструментами управління, які ми запровадили, були ціль і задум. Потім – цінний кінцевий продукт. Третім інструментом була організаційна схема, на якій відображена структура нашої компанії, всі функції, які виконують, хто їх виконує і що очікують від кожного співробітника», – зауважив засновник.

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Підприємство має шість департаментів, офіс власників, офіс офіційних питань і офіс виконавчого директора. Саме в кабінетах вищих керівників «народжують» ідеї та розробляють стратегію, формують бачення самого продукту та забезпечують юридичну і безпекову складові.  

Далі йде HR-департамент. Тут формується команда, працює рекрутинг, кадровий облік, забезпечення робочих місць, письмово-електронна комунікація і відділ інспекції та доповідей. В HR збирають всю інформацію, статистику, вирішують конфліктні ситуації, є секція базових умов, стандартів.  

Важлива частина компанії – комерційний департамент. Він налічує три структурні підрозділи: відділ просування, відділ розуміння і відділ продажу. Відділ просування – різноманітні акції, бонуси. Відділ розуміння – це розробка буклету, наповнення сайту. Відділ продажу – назва говорить сама за себе. 

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Коли «Sladograd» отримує замовлення, його опрацьовує фінансовий департамент. Там є відділ доходів, який збирає кошти від клієнтів, відділ витрат, що слідкує за всіма зобов'язаннями, і відділ обліку, де відображені всі операції. Тобто, будь-які дії, що відбуваються в компанії, обов'язково фіксуються в обліковій програмі. 

Наступний департамент – технічний. Тут є відділи постачання, складу та доставки. 

«Все відбувається в логічному ланцюжку. Відповідно, якщо є запит на товар, його треба замовити в постачальників. Є відділ постачання, в якому працює три людини, є керівник відділу. Маємо більше двох тисяч найменувань продукції. І асортимент постійно оновлюється, в тиждень ми вводимо біля 100-150 новинок.

Це у зв'язку з тим, що життєвий цикл товару зараз дуже короткий. Якщо, наприклад, вводиться якийсь товар, його життя може бути тиждень, два, три, місяць. Тобто постійно потрібно шукати щось нове. Це такий запит клієнтів, але в цьому і наша особливість».

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

«Sladograd» також має департамент кваліфікації якості, працівники якого відповідають за зворотній зв'язок із клієнтами, навчають персонал, підвищують їхню кваліфікацію і розробляють програму вдосконалення. Окрім цього, в компанії є і PR-структура, яка активно працює над підвищенням впізнаваності.  

«В нашому інтернет-магазині, який запустимо за місяць-два, кожен клієнт зможе мати свій електронний кабінет, в зручний для себе час ознайомитися ближче з асортиментом, з умовами співпраці, зі своєю дебіторською заборгованістю, з новинками, з акціями. Переглянути історію замовлень та створити замовлення.

Особливістю компанії є гнучкість та постійний розвиток, «Sladograd» на ринку з 2011 року і ми постійно рухаємося вперед та можемо забезпечити будь-яку торгову точку всім необхідним в сегменті кондитерських виробів».

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Реалізована мрія та соціальна відповідальність 

В минулому році компанія «Sladograd» поміняла обладнання, а нині активно працює над розробкою свого лейбла, плануючи вийти на кінцевого споживача. 

«Плануємо розробити цікаву продукцію, яку можна буде відвантажувати через «Нову пошту», наприклад, кінцевому споживачу. Це для нас буде новий напрямок, тому він лише проєктується зараз. 

Ми дуже ретельно підбираємо товар, чи він якісний, чи все гаразд на виробництві, чи стабільно працює виробник. Тобто такі надійні тривалі відносини для нас цікаві. Відповідно, тоді ми з певністю даємо товар нашим партнерам, які можуть без усіляких проблем продавати його кінцевим споживачам».

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Сергій Поручник також розповів журналістам ВСН трохи про себе. За освітою він менеджер-економіст. Навчався  в Луцькому національному технічному університеті. 

«Я хотів займатися виробництвом. Взагалі в мене була мрія відкрити своє підприємство. Не знав яке, але знав, що воно буде.

Так вийшло, що потрапив саме у сферу торгівлі і в сферу кондитерських виробів, відповідно тут і працюємо. Насправді я підприємець ще з 2005-го. Але вже є своя компанія, тож мрія збулася. Зараз шукаємо нових працівників, маємо багато вакансій».

«Sladograd» є прикладом соціально-відповідального бізнесу. Тут активно допомагають армії, долучаються до військових зборів, підтримують фінансово своїх працівників, які зараз воюють на передовій – купують дрони та необхідну амуніцію. Допомагають Волинській обласній лікарні.  

«Дуже активно долучаємося і будемо постійно долучатися до військових зборів, тому що я вважаю, що кожен бізнес повинен бути соціально-відповідальний, і це навіть не бажання, це обов'язок». 

«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів«Sladograd» — солодка справа з великою метою: як у Луцьку працює дистриб’ютор солодощів

Завітати до Sladograd можна за адресою: Луцьк, вулиця Підгаєцька, 29.