Сторічна вишиванка, підвіска-Україна і унікальні туфлі «Мері Джейн»: у Луцьку відбувся модний благодійний аукціон
У Луцьку івент-агенція «FeelGood» спільно із взуттєвим брендом «ІКОС» організувала благодійний аукціон «100 тисяч для ЗСУ».
Захід відбудеться 15 травня у шоу-румі «IKOC».
«На третій місяць війни ажіотаж на донати впав, але волонтери і надалі потребують нашої активності, а хлопці на передовій – допомоги, у тому числі матеріальної, адже на полі бою уся техніка швидко знищується. Тому основна мета заходу – нагадати суспільству, що війна триває і допомагати нашим воїнам – це відповідальність кожного», - на початку заходу зауважила співорганізаторка благодійної акції Тетяна Зубрик.
У цей непростий час їм вдалося об’єднати місцевих підприємців та крафтових виробників, і зробити спільну хорошу справу, а також голосно розповісти про луцькі бренди.
Участь в акції зголосилися взяти 25 представників місцевого бізнесу, які представили 40 лотів. Кожен віддав щось найцінніше зі своєї колекції, бо розуміє: без армії і перемоги не буде України.
Оглядаючи представлені лоти, варто сказати, що найбільші суми виручили за туфлі від «Ікос» та столітню вишиванку, які продали за 7 тисяч гривень.
Іванна Ковальчук, співорганізаторка благодійного аукціону і співвласниця взуттєвої сім‘ї «Ікос» каже: цінність таких туфлів у тому, що вони зроблені в єдиному варіанті з синьої та жовтої шкіри.
«Ми зробили синьо-жовті «Мері Джейн», вони існують в єдиному варіанті. У серію такі туфлі запустяться в чорному, рожевому, окремо синьому та жовтому кольорі. Цей лот ми готували спеціально для аукціону», - каже пані Іванна.
З цікавинок на аукціоні була представлена старовинна, святкова, вишита вручну на грубому домотканому полотні сорочка з Полісся (Сарненського району). Їй близько 100 років. «Вишиванка вціліла під час двох війн і, звичайно, «переживе» й цю», - впевнена представниця цього лота, стилістка Катерина Гемба, яка викупила цю сорочку спеціально для аукціону в етноколекціонерки.
Також на аукціоні були представлені одяг, який захищає від стихії українського бренду «SHYPELYK», картини луцького ілюстратора Вадима Савули та вуличного художника, живописця й тату майстера Андрія Горбаля.
Увагою присутні не оминули підвіски молодого луцького ювеліра Романа Янковича. Майстер виконав їх у вигляді мапи України. Ідея виробів така: своєю полірованою блискучою поверхнею вони втілюють яскраве майбутнє нашої країни після війни.
Безумовно окрасою будинку буде лляна скатертина із тематичною вишивкою від бренду «Пташатам». На цій скатертині вишито код нашого національного опору у війні росії проти України:
- країна – вільна та суверенна, у своїх кордонах;
- літак «Мрія» - який не знищити і не відібрати, як і мрію усіх українців;
- червона калина – яку ми підіймемо, а з нею і Україну розвеселимо;
- пес Патрон – який допомагає робити нашу землю безпечнішою;
- маки – щоб «ніколи знову» справді було Ніколи знову;
- насіння соняха – яке проросте разом із ворогом на нашій землі;
- герб України – який тепер розшифровується не лише як «Воля», а й як «ЗСУ»;
- російський воєнний корабель – який таки пішов у заданому напрямку;
- колосок пшениці – бо у нас відбудеться героїчна посівна, і спечемо ще не одну паляницю;
- дім – бо «де би не був, не забуду свій дім» і нехай усі зможуть повернутися. І повернути відчуття дому;
- запитання «Як ти?» - яке ми задавали й задаємо іншим і собі;
- І півник із тої кухонної полички, яка досі тримається, як і ми усі!
Багато інших цікавих та унікальних речей можна було придбати цього дня, а головне, виконати найголовнішу місію сьогодення – підтримати ЗСУ.
Усі виручені кошти від продажу лотів, а це 145 457 грн, направлені на рахунок волонтерського штабу гуманітарної допомоги «Ангар» за які буде придбано автомобіль або тепловізор для потреб ЗСУ.
Вкінці учасники заходу мали нагоду поспілкуватися у неформальній обстановці за філіжанкою кави.