У готелі у Буковелі викрали і розбили автівку бізнесвумен з Луцька: що відомо
У бізнесвумен з Луцька, власниці меблевого салону Ірини Ярощук сталася неприємна ситуація у готелі «Fomich Residence» у Буковелі. Як пише Ірина, вона лишила ключі від своєї автівки на рецепції готелю для перепарковки авто. Вночі працівники готелю без відома власниці їздили на автівці і розбили машину у відбійник.
Про це Ірина Ярощук написала на своїй сторінці в інстаграмі.
Далі подаємо допис Ірини Ярощук:
«Я не збиралась виносити цю ситуацію публічно, але по іншому і бути не може. Склалось наступне: під час нашого перебування у готелі @fomich_residence ми лишили ключі на рецепції готелю, для подальшої перепарковки авто, оскільки місця не було. Вночі, працівники готелю , вирішили покататись на нашому авто або ж здійснити угін (до цього часу не зрозуміло) і розбили нашу машину у відбійник. Потім повернули її і о 12 ночі вирішили повідомити про проблему. Парковщик, який взяв ключі 18-річний хлопець, який виявився не оформлений і навіть не мав водійських прав, при цьому паркував автівки біля готелю, які є зовсім не дешевими.
Сьогодні пішла третя доба після складеної ситуації і результат такий: жодних вибачень, компенсації та виплат від готелю ми не отримали. Цілу ніч ми просиділи з поліцією та слідчими, в результаті навіть криміналу ніхто не рухнув.Готель усю відповідальність перекладає на працівника, який немає навіть фінансів оплатити нам ремонт. Ми спілкуємось з юристом працівника, а не з юристами готелю, бо все що вони можуть запропонувати рухнути кримінальну справу проти хлопця. Відео з камер нам не дають. Все, що можуть надати - розписку від працівника, а потім шукай вітру в полі…», - йдеться у дописі.
Як відомо, готель відреагував на інцидент з машиною:
«Ми хотіли утриматися від коментарів до отримання юридичної оцінки цієї ситуації, але хвиля відверто неправдивої інформації, яка направлена на отримання вигоди за рахунок нашого бренду змушує нас відреагувати і висловити свою офіційну позицію. Нам дуже шкода, що стався такий інцидент і представник підрядної організації, що надає послуги охорони обʼєкту, створив гостям проблеми. Готель, не будучи учасником цього конфлікту, компенсував гостям повністю витрати на проживання та інші послуги готелю. Представник готелю був присутній на переговорах між сторонами інциденту, на яких працівник підрядної організації пропонував кілька варіантів вирішення питання, але жоден з них не задовольнив гостей, які наполягали на компенсації, що перевищувала ринкову ціну на 30-40%. Тоді представник підрядної організації звернувся до адвоката, після чого вирішення питання перейшло в правове поле. Особа, яка причетна до інциденту ще вчора частково компенсувала витрати та погодилась розрахуватися по всіх завданих збитках, про що є відповідні документи, підписані сторонами конфлікту. Ми сподіваємося, що обидві сторони знайдуть компромісне рішення у відповідності до закону і на основі зорового глузду. Усі претензії до готелю з будь-якого питання ми завжди готові вирішувати відповідно до законодавства України», - зазначили у готелі.
Як додала Ірина Ярощук, вона взяла боргову розписку у 18-річного хлопця, якому залишила ключі, проте не впевнена, що отримає гроші за розбиту автівку. Далі справа переведена в правове поле.
Читайте також:
- Навіть онуку запихнув у корупційну схему: деталі скандалу у Підгайцівській раді
- Скандал під Луцьком: жителі віддали $2000 за світло, але залишилися без пільг і прав?