У Луцьку обговорили, коли можна зносити тимчасові споруди й менше за них платити
У Луцьку представники міськради та бізнесу радилися як впорядкувати розміщення тимчасових споруд на території громади.
Обговорення відбулося у луцькому ЦНАПі у четвер, 1 грудня. На зустріч прийшли представники місцевої влади та підприємці, які обговорили проект рішення «Про тимчасове користування елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності». Йдеться про внесення змін у вже діючі документи, необхідність яких виникла через розширення меж Луцької громади та зміну деяких назв вулиць.
Щоб потім не виникало непорозумінь, в міськраді вирішили запросити представників бізнесу.
За словами фахівців відділу управління майном міської комунальної власності, раніше після закінчення договору надавався місяць для повідомлення муніципалів про це. Натомість зараз бізнесу надають час власноруч демонтувати свою споруду протягом 10 днів, і лише потім, якщо споруду не приберуть, вони повідомлятимуть муніципалів. Також розмір місячної плати можуть встановлювати не лише за методикою, а й за результатами конкурсу.
«Також раніше пільги надавалися лише літнім торговельним майданчикам, а зараз ми зрівняли усіх. Тобто, якщо ви в зимовий період не працюєте, то пишіть заяву і платіть менше. Також важливо, раніше при закінченні договору бізнес повинен був сплачувати подвійну ставку оренди. Ми й так її не нараховували, але тепер йдемо на зустріч і прописуємо це у договорі», - зазначили фахівці.
Заступниця Луцького міського голови Ірина Чебелюк зазначила, що зустріч організована для того, аби бізнес у громаді працював максимально ефективно.
«Ми хочемо почути ваші думки стосовно проекту. Але у нас є певна концепція розвитку міста, яку теж потрібно враховувати. Стосовно архітектури (зовнішній вигляд тимчасових споруд. - авт.), то ніхто не робить таких кроків, які впиралися б у вашу роботу.
Для мене теперішня війна стала своєрідним шоком, бо ми йшли в ногу з часом. Наприклад, щодо роботи «розумних» зупинок та електронних табло на нас посипалися масово скарги, а виявилося, що воно апріорі не може працювати коректно в нинішніх умовах. Адже ніхто не передбачав війну, такі перебої зі світлом та інтернетом.
Так само з розвитком міста. Ми спільно з бізнесом хотіли зробити наше місто європейським, хоча й нас є багато й кращого ніж за кордоном. Усе робиться для того, аби десь облагородити, і дати вам працювати й тим людям, які користуються вашими послугами. Адже, якщо заклад облагороджується, то і клієнтів стає більше», - зазначила заступниця міського голови.
Наприкінці Ірина Чебелюк висловила надію на співпрацю та розуміння та анонсувала зустріч наступного року, аби детальніше обговорити усі процеси.
«Якщо у нас будуть можливості далі розвиватися, як ми прагнули цього, аби місто не зачепили ті розрухи, які ми спостерігаємо на інших територіях нашої держави. Тоді вже точно буде не на часі зміна фасаду магазину», - резюмувала заступниця.
Представники бізнесу підсумували, що загалом усі зміни допустимі.
Загалом підприємцям надали проекти рішень для ознайомлення і чекають від них пропозицій, які прийматимуть до 15 грудня.