У Луцьку на проспекті Волі облаштовують «острівці безпеки»
У Луцьку на нерегульованих пішохідних переходах уздовж проспекту Волі влаштовують засоби регулювання руху транспорту – «острівці безпеки». Усього тут мають встановити вісім таких конструкцій.
Про це Суспільному телефоном розповів заступник директора фірми-підрядника Сергій Володько.
16 травня один з «острівців безпеки» обладнали поруч з міським Центром меддопомоги. Його вже вимостили і на ньому встановили дорожні знаки.
На інших локаціях робітники зрізають шар асфальту на дорозі, вкладають бруківку та бордюри.
Завершити будівництво острівців безпеки на проспекті Волі планують до кінця травня, – зазначив заступник директора фірми-підрядника Сергій Володько. Після цього підключать електроживлення до дорожніх знаків про об’їзд перешкод, щоб вони світилися вночі.
Мер Луцька Ігор Поліщук дав декілька коментарів з цього приводу на своїй фейсбук-сторінці.
Зокрема він розповів, що «острівці безпеки» не зменшують кількість смуг на пр. Волі та не впливають на швидкість трафіку при дотриманні вимог ПДР.
Також він зазначив, що вони є засобом заспокоєння руху, дозволяють пішоходу перейти вулицю у два етапи, зокрема, слідкувати лише за однією стороною проїжджої частини. Крім того, острівці не дозволяють автомобілісту надмірно розігнатися, а також розділяють смуги руху протилежних напрямків, що утруднює обгін на пішохідному переході і також сприяє безпеці водіїв. Для підвищення безпеки водіїв наші острівці безпеки будуть означені дорожніми знаками з підсвіткою.
«Облаштування «острівців безпеки» є перевіреною та загальновизнаною практикою підвищення безпеки дорожнього руху та зменшення ДТП за участю пішоходів усіх цивілізованих країн Європи та усього світу», - каже мер Луцька.
За словами Ігоря Поліщука, з 1 вересня 2018 року в Україні діють нові державні будівельні норми щодо проєктування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці і дороги населених пунктів»), які й передбачають облаштування острівців безпеки. В окремих випадках таке облаштування є обов‘язковим, без нього проєкт не пройде експертизу та не буде втілений.
Як зазначає посадовець, досвід інших українських міст, які розпочали втілювати облаштування острівців безпеки на дорогах свідчить про зменшення аварійності та кількості ДТП з пішоходами на аналогічних ділянках в порівнянні з періодом до облаштування таких острівців. Досвід облаштування острівців безпеки в нашому місті на окремих вулицях (вул. Набережна та інші) є також позитивним.
За словами мера міста, проспект Волі не є трасою для гонок та випробування можливостей авто. Він має бути і буде безпечним та зручним для автомобілістів, пішоходів та велосипедистів. По проспекту має бути приємно прогулятись, а пішоходи, переходячи дорогу не мають боятися. Заспокоєння руху транспорту та зниження швидкості сприятиме цьому. Погодьтеся, в прогулянці проспектом мало приємного, коли поруч пролітають авто на великій швидкості.
«Водіям, які не впевнені в своїх можливостях й тим, які не знають чи проїдуть вони між острівцем безпеки та краєм тротуару й мають інші сумніви краще не наражати на небезпеку ні себе, ні інших учасників дорожнього руху», - додав Ігор Поліщук.
Читайте також:
- У Луцьку відремонтують відділення дитячої лікарні за понад 28 мільйонів гривень
- У селах Луцької громади відремонтують дороги за понад 8,5 мільйона гривень