«Укрзалізниця» запроваджує нову послугу
«Укрзалізниця» запустила бета-тестування моніторингу квитків із можливістю автовикупу на поїзди внутрішнього сполучення. Ця функція доступна для користувачів, авторизованих через «Дія.Підпис».
Про це повідомила пресслужба компанії.
Є два типи моніторингу:
- моніторинг квитків на поїзди, які вже є у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі квитків на поїзди між обраними містами).
Якщо йдеться про моніторинг конкретного поїзда, то також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.
Щоб зробити це, треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: під час активації функції одразу знімуть кошти. Якщо моніторинг скасують або квитки не знайдуться, то гроші повернуться на картку автоматично.
Якщо квитки знайдуть, то прийде сповіщення в застосунку (якщо вони увімкнені в налаштуваннях профілю). Якщо активована функція автовикупу, то прийде push-сповіщення про вже викуплені квитки.
Читайте також:
- У «Дії» з’являться освітні документи
- У волинській громаді відкрили Дія.Центр