Волиньелектрозбут закликає ПриватБанк повернути інформування про рахунки за електроенергію
ТОВ «Волиньелектрозбут» звернулося до АТ КБ «ПриватБанк» із закликом відновити інформування клієнтів про суми до сплати за електроенергію.
З 1 жовтня користувачі сервісу Приват24 на Волині втратили доступ до актуальної інформації про оплату, що викликало значні незручності для споживачів.
«Клієнти „ПриватБанку“, на відміну від клієнтів інших фінансових установ, змушені докладати додаткових зусиль, щоб дізнатися суму рахунку та оплатити її», — зазначено у публічному зверненні.
З метою покращення обслуговування, ТОВ «Волиньелектрозбут» ще навесні ініціювало переговори з банками для забезпечення безперервності платежів на тлі зростання тарифів. Всі інші партнери, включаючи «Ощадбанк» та «Укрпошту», знайшли компромісні рішення та продовжують надавати актуальну інформацію своїм клієнтам.
Проте, «ПриватБанк» не пішов на компроміс, що призвело до припинення відображення актуальної інформації про рахунки за електроенергію. У компанії запевняють, що пояснення банку про ненадання необхідних даних не відповідають дійсності, адже інші платіжні сервіси працюють без змін.
Волиньелектрозбут закликає «ПриватБанк» відновити інформування клієнтів у Приват24, прийняти погоджену форму обміну даними та забезпечити зручність оплати, аби уникнути штучних боргів і відключень.
«Спираючись на роки партнерських відносин, закликаємо «ПриватБанк» повернути повноцінний доступ до сервісу Приват24», — підкреслили в компанії.
Читайте також:
- Екологічна енергія: на Волині зводять вітрову електростанцію
- Скільки волинян отримали кредит на енергообладнання та як це зробити