Волинський експерт склав рейтинг авто, які не варто купувати у 2024 році
Ринок електромобілів продовжує стрімко падати. За рік деякі електрокари втратили у ціні більш ніж 10 000 $ від власної вартості. Головною причиною обвалу ринку стало те, що пропозиція переважила попит.
У 2023 році в Україну імпортували рекордну кількість електромобілів – 37 953 од. Показник у 4 рази перевищив імпорт 2021 року. У березні 2024 року український автопарк збільшився на ще понад 4,4 тис. авто на акумуляторних джерелах живлення (BEV). Більшість із них становлять уживані автомобілі.
Аби мати змогу конкурувати на авторинку, люди продовжують продавати автомобілі нижче ринкової ціни. Волинський експерт Назарій Корніюк склав рейтинг із електромобілів, які за рік подешевшали більш ніж на 20% та продовжують втрачати свою вартість.
Nissan Leaf (2013-2015) – 45% (11 000 $ – 6 000 $) • Volkswagen ID.4 (2021) – 37,1 % (35 000 $ – 22 000 $) • Audi e-tron (2019-2020) – 36,2 % (47 000 $ – 30 000 $) • Tesla model Y (2020-2021) – 32,5 % (40 000 $ – 27 000 $) • Tesla model 3 (2021) – 32,4 % (32 000 $ – 23 000 $) • Tesla model S (2018) – 28,6% (35 000 $ – 25 000 $) • Volkswagen e-golf (2018) – 27,8% (18 000 $ – 13 000 $) • Chevrolet Bolt EV (2016-2017) – 25% (20 000 $ – 15 000 $) • Mercedes-Benz EQS (2021-2022) – 19,5 % (87 000 $ – 70 000 $)
Авторка: Анастасія Костик
Читайте також:
- Номери для авто за майже 100 тисяч гривень: де придбати на Волині