Як правильно залишати машину в мороз: на передачі чи з «ручником»
На першій передачі, задній чи нейтральній з «ручником»? З наближенням морозних ночей важливо знати, як правильно залишати машину, щоб уникнути проблем.
В Україні, де середній вік автомобілів становить понад 15 років, більшість систем стоянкового гальма засновані на простих тросових і важільних механізмах. Якщо вони в хорошому стані та регулярно використовуються, вони не повинні створювати проблем навіть у холодну погоду. Однак не всі водії піклуються про технічний стан своїх автомобілів, що може призвести до корозії та замерзання тросів ручного гальма, - пише АвтоСвіт.
На передачі чи на «ручнику»?
Якщо «ручник» замерз за ніч, рекомендується постукати по колесах, що може допомогти у випадку застряглих важелів або саморегуляторів. По яких колесах? Задніх, тому що саме вони найчастіше блокуються стоянковим гальмом. Однак обережно с пластиковими ковпаками, які під час низьких температур більш крихкі, ніж зазвичай.
Якщо цей спосіб не приносить результатів, то, на жаль, доведеться почекати, поки спадуть морози. Їзда зі стоянковим гальмом хоч і можлива, але ризикована, оскільки це легкий спосіб пошкодити гальмівну систему.
Саме тому у випадку зі старими автомобілями, які не регулярно проходять перевірку технічного стану, рекомендується залишати автомобіль з увімкненою передачею. Чи має значення якою? Так, якщо ми залишимо машину на дорозі з ухилом.
На якій передачі залишити машину?
Правило просте:
- якщо ми дивимося обличчям у гору, вмикаємо першу передачу;
- якщо стоїмо спиною в гору, залишаємо машину на задній передачі.
Важливо також, щоб колеса завжди були повернуті до узбіччя. Якщо машина почне котитися, вона не пошкодить машини, які стоять поруч, і не викотиться на дорогу.
Читайте також:
- У Шацьку відкрили новий автозаправний комплекс мережі «Паливо»
- Як заощадити на пальному: поради автомобілістам щодо водіння, обслуговування та заправки
- Акції та програми лояльності на АЗС: як українці можуть заощадити до 8 грн за літр пального