Як збільшити перегляди в Тік Ток: дослідження психології та поведінкових патернів глядача
Перегляди в Тік Ток — один з ключових факторів, що визначає популярність на платформі. Для збільшення цього показника ви можете використовувати не лише трендові інструменти на кшталт штучного інтелекту, але й основи психології: це допоможе пришвидшити процес та зробити більш ефективним. Варто уважно аналізувати поведінкові патерни вашої цільової аудиторії та враховувати їх пристворенні, публікації та просуванні контенту.
«TikTok вимагає гнучкості, уважності до деталей, постійного аналізу. Ми в LikesID давно займаємося просуванням у соціальних мережах, та маємо сказати наступне: чимало людей дуже ліниві у виборі контенту. Це одне з пояснень, чому накрутка на сайті Likesid.com дійсно допомагає підняти перегляди в Тік Ток. Багатьом з нас не до снаги оцінювати якість випадкового відео власноруч, а от якщо ж ми помічаємо, що його подивилося вже чимало глядачів, то розуміємо, що воно дійсно варте уваги.
Інший наслідок цієї ж особливості глядацької поведінки полягає в тому, що чимало людей не обирають контент у TikTok самостійно, а вживають те, що пропонує їм платформа. Для тих, хто займається просуванням, це означає наступне: потрібно приділяти увагу кількості лайків, переглядів та коментарів, бо власні алгоритми Tik Tok враховують їх, щоб сформувати стрічку рекомендацій. Якщо ви сподобаєтеся алгоритмам, вони пропонуватимуть ваші ролики іншим.
Для просування на платформі варто використовувати всі доступні інструменти. Наприклад, новачки часто забувають переглядати популярні хештеги ТікТок, аналізувати інформацію з TikTok Creator Marketplace, а це вкрай необхідно: таким чином сама платформа підказує вам, як зацікавити глядача та як збільшити перегляди в Тік Ток. Вивчайте тренди, але не сліпо копіюйте лідерів думок – намагайтеся перевершити їх, запропонувати найліпший варіант відео на ту ж тему»
LikesID — сервіс, що спеціалізується на просуванні у соцмережах. Пропонує послуги з накрутки технічних параметрів акаунту для покращення його видимості та збільшення охватів. Це найпростіший спосіб, як набрати перегляди в Тік Ток за мінімальний час.
Поведінкові патерни глядача: ідеї для відео в Тік Ток, які працюють завжди
Причина, чому немає переглядів в Тік Ток, зазвичай одна й та сама — ви недостатньо вивчили свою цільову аудиторію. Більшість авторів-початківців зосереджуються на аналізі стандартних характеристик на кшталт віку, статі, сімейного стану. Але не менш корисно розібратися, чому саме ваша аудиторія дивиться Tik Tok, як приймає рішення про перегляд вашого контенту. Це потрібно робити не лише для того, щоб отриматиплатні перегляди в Тік Ток під час участі у програмі Creator Fund, а й на будь-якому етапі просування облікового запису.
▶️ Дивлюсь те, що всі: чому важливо використовувати популярні хештеги ТікТок
Людина — конформна істота: ми любимо відчувати себе членами спільноти. Це причина, з якої ви ймовірніше будете дивитися відео, що вже набрало кілька тисяч переглядів. А ролик, який переглянуло 2-3 особи, у вас буде викликати менше захоплення, навіть якщо насправді є взірцем креативності. Так працюють соціальні докази. Ми зважаємо на думку групи, а тому:
- любимо наслідувати трендам та популярним хештегам;
- враховуємо кількість вподобайок та підписок;
- боїмося мати нестандартний смак у будь-чому, навіть коли мова йде пророзважальний контент.
Саме через це працює й накрутка. Щоб підвищити перегляди в Тік Ток, потрібно спочатку збільшити їх кількість штучно. За допомогою цього інструменту можна добитися зростання кількості реальних переглядів та врешті решт потрапити до рекомендацій.
Хештеги — ще один спосіб пришвидшити просування в TikTok. Вони мають відповідати вашому відео, але при цьому бути популярними у вашій ніші. Вживайте слова, які глядачі використовують для пошуку найчастіше. Для того, щоб знайти найбільш популярні хештеги, що відповідають вашому відео, зверніться по допомогу до генератора TagsFinder: достатньо ввести кілька слів для опису відео, та він підбереправильні теги.
▶️ Дивлюсь контент від тих, кому довіряю: сила авторитету
Одне з головних правил маркетингу стверджує: якщо вам пропонують щось безкоштовно, товар — це ви. За перебування у Тік Ток ви не платите гроші, а отже, платою є ваш час. Тому вибір каналу («покупка») може проходити стандартні етапи воронки продажів:
- збудження інтересу;
- формування довіри;
- дія (разовий перегляд або підписка).
Нові користувачі платформи здебільшого дивляться випадкові відео — ті, що знаходяться в тренді або відповідають їхнім інтересам. Але з часом більшість оформлює підписки на улюблені канали. Надалі ці люди на регулярній основі «сплачуватимуть» улюбленому автору своїм вільним часом.
Якщо довіра у вас вже сформована, перейти до дії простіше. Тому для просування в Тік Ток важливо підтримувати зв’язок з користувачами, зважати на їх реакції та намагатися тримати показники на високому рівні.
▶️ Дивлюсь контент, який здається корисним: додаткова цінність
У Тік Ток можна провести кілька годин та навіть не помітити, як промайнув час. Але багатьом соромно визнавати, що стільки часу витрачено на розваги, тому користувачі нерідко обирають контент, який потенційно несе користь:
- науково-популярні відео;
- практичні поради у тій чи іншій ніші;
- ролики від експертів з найбільш цікавих тем — наприклад, кухарів, фітнес-тренерів, дієтологів.
Що з вами не так, або чому немає переглядів в Тік Ток?
На платформі «заходить» емоційний контент, що зачаровує з першого погляду. Хочете знати, як набирати перегляди в Тік Ток — навчіться викликати у глядача сильні емоції: радість, гнів, захоплення, тривогу, замилування. Це стосується як позитивних, так і негативних емоцій.
Щоб отримати більше переглядів у TikTok, ваше відео має бути візуально привабливим. Тож варто освоїти хоча б кілька фото- і відеоредакторів,експериментувати з освітленням та декораціями. Багато корисної інформації щодо фото- і відеомонтажу можна знайти у довідці Тік Ток.
Створюйте контент, який легко поширюється, щоб збільшити перегляди в Тік Ток та стати популярним. Оптимальний варіант — короткі ролики: вони легко завантажуються та мотивують ділитися з друзями. Якщо ж ви завантажуєте лише довготривалі лекції, не дивуйтеся, чому відео в Тік Ток перестали набирати перегляди.
Спілкуйтесь зі своєю аудиторією, щоб збільшити кількість переглядів. Не скупіться на лайки, поширюйте відео інших авторів, відповідайте на коментарі. Аудиторія Тік Ток доволі молода й комунікативна, тому радимо використовувати стікери або гіфки, для того, щоб створити дружню атмосферу.
Публікуйте новий контент постійно. Пам’ятайте, що аудиторія чекає на ваше нове відео, тож не варто її розчаровувати!