10 найпоширеніших помилок клієнтів при виборі майстрів і як їх уникнути

Досить часто клієнти стикаються з проблемами, коли обирають майстра для своїх потреб. Вони або не задоволені результатом його роботи, або ж він не повністю відповідає їхнім вимогам, або взагалі він не є тим за кого себе видає. Сьогодні хочемо розповісти 10 найпоширеніших помилок, яких клієнти припускаються у виборі фахівців. А також надамо поради, щоб цього уникнути.
Вибір за привабливою ціною
При виборі послуги користувачі найперше звертають увагу на її вартість. Якщо ціна низька, то відповідно і якість така ж. Завжди звертайте увагу на співвідношення ціни та якості, а також порівнюйте портфоліо, відгуки та рейтинги спеціалістів.
Нехтування відгуками
Обираючи фахівця, клієнти досить часто нехтують відгуками попередніх замовників. Тому, щоб вибрати надійного та досвідченого майстра, рекомендуємо ознайомитись з відгуками або коментарями на спеціалізованих платформах, соцмережах тощо.
Поспіх у виборі
Коли не має часу шукати потрібного спеціаліста, а він терміново потрібен, тоді замовники обирають майстра, який не зовсім відповідає їхнім потребам. І як результат - неякісна робота та незадоволені клієнти. Тому намагайтеся попередньо витрачати час на пошук профільного спеціаліста, якщо це не форс-мажорні обставини.
Неперевірене портфоліо
Перевіряйте попередні приклади робіт спеціаліста. Тоді ви будете розуміти, чи відповідає ця кандидатура вашим очікуванням.
Нехтування гарантіями
Кожен майстер повинен надавати гарантії на свою виконану роботу. Завжди запитуйте про них, умови їх дії та тривалість.
Відсутність комунікації.
З цією проблемою стикається значна частина клієнтів. Які б питання у вас не виникали, завжди обговорюйте їх з майстром. Не соромтесь запитати чи уточнити деякі деталі, які вас турбують.
Завищені очікування
Бувають випадки, коли замовники мають неправильні очікування щодо кінцевого результату проєкту. Причини можуть бути різні. Ще перед початком виконання роботи потрібно обговорювати з фахівцем всі деталі проєкту, враховуючи сьогоднішні реалії з можливими ризиками.
Відсутність договору
Найчастіше виникають конфлікти, коли відсутні письмові домовленості замовника з майстром. Тому радимо не нехтувати цим правилом і завжди оформлюйте договір навіть, якщо це невеликі проєкти, щоб потім в майбутньому уникнути непорозумінь.
Неуважність до досвіду
Якщо фахівець має невеликий досвід або взагалі його не має, то скоріше за все послуги будуть надані відповідні. Тому при пошуку звертайте увагу на кандидатів з великим досвідом роботи та хорошими рекомендаціями.
Нехтування перевірки ліцензій та сертифікатів
Кожен майстер повинен мати відповідні документи, які дозволяють йому надавати послуги. Це повинно бути ключовим правилом у пошуку майстра. Тому обов’язково перевіряйте їхню наявність.
Уникайте цих помилок і ви знайдете висококваліфікованих спеціалістів, як в компанії Стрик.