Волинський лідер будматеріалів «Амріта Плюс»: історія від першої фарби до новітніх фасадів у заміських ЖК
Чи не кожен, хто робив ремонт чи будував будинок на Волині, чув про «Амріту Плюс» - компанію, яка уже 15 років гуртом та вроздріб продає сертифіковані будматеріали. Лакофарбова продукція, сухі будівельні суміші, гіпсокартон, гідроізоляційні та утеплюючі матеріали, євроруберойд вони купують напряму від виробників та офіційних дистриб'юторів.
Продукція від «Амріти плюс» в прямому сенсі лежить в основі найкращих житлових комплексів Луцька. Журналісти ВСН поспілкувалися з представником компанії Юрієм про різницю між імпортним і вітчизняним, сучасні тренди та об'єкти, для яких постачали будматеріали і які вразили найбільше.
- Вашій компанії уже більше 15 років, її знають та довіряють. Розкажіть, як починали свою діяльність?
- Торгівлю ми починали з лакофарбової продукції. Це був якийсь певний бренд, який ми розкручували та продавали по торгівельним точкам нашої області і навіть поза межами Волині.
Згодом ми почали розширювати мережу новими продуктами, новими контрактами з заводами. І от сьогодні ми виросли до того, що більше 20 заводів мають прямі контракти з нами.
- З якими брендами працюєте? Українські чи закордонні?
- На даний момент половина брендів, з якими працюємо, українські. З нинішнього року ми є представниками бренду Ralston – це голландські фарби преміальної якості. Навіть білий дім пофарбований саме цими фарбами, тож ми пишаємося нашою співпрацею.
Також працюємо з німецькими брендами Caparol, Knauf, Kreisel, Bauchemie. Ну і Semin - провідний виробник матеріалів для внутрішніх робіт, шпаклювання. Він один з найбільш популярних на сьогодні.
Загалом нам, українцям, є до чого рухатися. Але у плані виконаних робіт я мало де зустрічав таку якість, як роблять наші українці. Наприклад, німці, поляки, вони не придивляються на якісь такі дрібні дефекти, на які будуть придивлятися українці. В плані матеріалів, то, напевно, один з найякісніших таких виробників - це Німеччина, Франція. Наші сусіди, поляки теж роблять непогані матеріали, ми з ними теж співпрацюємо в деяких сферах. Але, наприклад, український базальтовий утеплювач Sweetondale (Світондейл) нічим не поступається польському Rockwool, його імпортують у Польщу.
- Знаємо, що співпрацюєте з найбільшими забудовниками нашого регіону. Зокрема, з Будівельною компанією «Інвестор». Розкажіть, будь ласка, детальніше про цю співпрацю.
- Близько двох років тому до нас звернувся постачальник «Інвестора» за невеликим замовленням. Ми почали працювати з малої реалізації. Згодом ми стали підрядниками з постачання матеріалів для гідроізоляції, для оздоблення під'їздів у ЖК «Супернова». Зараз на етапі будівництва нової черги будемо працювати тісніше, я задоволений нашою співпрацею.
Також на «Амстердам» ми постачали утеплювачі, матеріали для фасаду. Але особливо мені сподобався «Струмочок». Ми запропонували «Інвестору» поекспериментувати з новим фасадом. Це імітація цегли на фасадах котеджних будиночків. Як на мене, це виглядає дуже класно, дуже реалістично.
Вони робили цей фасад якісними, дороговартісними німецькими матеріалами «Caparol» (Капарол). Ну і результат ви можете побачити на вже готових будиночках. Зараз там роблять благоустрій території.
- Де ще роблять таку імітацію цегли, як на фасадах будинків у «Струмочку»?
- На Волині рідко де можна таке побачити. Зазвичай наші забудовники не заморочуються і використовують якісь звичайні оздоблювальні матеріали для фасадів. До прикладу, стандартна штукатурка.
«Інвестор» же вирішив поекспериментувати, я думаю, вийшло дуже вдало. За кордоном це використовується часто. Там вибирають більш сучасні кольори, не якісь салатові, помаранчеві. Стримані, але стильні. Використовують елементи декору, наприклад, ефект травертину, ефект бетону, які роблять фасад більш ексклюзивним і вирізняють його з-поміж інших.
- Які будівельні матеріали обирали для своїх проєктів у «Інвесторі»?
- «Інвестор» обирав якісні матеріали. До прикладу, виробник «Капарол» дає гарантію на матеріал, заключаємо відповідні договори, тож обираючи таких виробників забудовник може бути впевнений у якості, що прослужить довгий час. Якщо за умовних 5-10 років вилізе якийсь нюанс, ми повністю покриваємо усі ці незручності.
Днями ми вивантажили велику партію базальтового утеплювача «Світондейл» для об'єкту «Амстердам». Його використовують як для фасадів, так і для мансардного утеплення та плоских покрівель. Прямо скажу, що це найбільший виробник базальтового утеплювача в Україні. Ми є представниками цього бренду протягом 10 років.
- Ви закупляєте матеріали безпосередньо у виробників?
Протягом довгого часу ми напрацьовували наші контракти з заводами. Комунікаційники заводів іноді приходять, пропонують співпрацю. Наприклад, ми довгий час є представниками «Knauf» (Кнауф). Вони виготовляють гіпсові суміші, гіпсокартон, комплектуючі до гіпсокартону, тобто те, без чого не обійдеться ремонт оселі. Це, по суті, монополіст на ринку.
Зараз багато вітчизняних виробників з'являється, але аналогів мало. А товар «Кнауф» завжди продавався і буде продаватись, тому що він німецької якості, це визнана всесвітня мережа.
Деякі заводи постачають нам матеріали, деякі ми вивозимо самі. Зазвичай це центральна Україна, Київська область, Черкаси, Дніпро, Івано-Франківськ. До війни була і Донеччина.
- Що вас вирізняє серед конкурентів? Які маєте переваги?
- Ми стараємося дуже швидко замовляти той товар, який є актуальним, знаходити надійних постачальників. Тобто швидко реагувати на запити. Якщо раніше забудовників задовільняв вузький асортимент товару, то зараз, бачачи якісь тренди за кордоном, певний рівень, вони хочуть бачити ці самі товари у нас в Україні, в продажі на наших полицях. Тож ми стараємося швидко ці матеріали підтягувати. Ті бренди, які застаріли, які не працюють над якістю, ми усуваємо і шукаємо та підтягуємо щось сучасніше, якісніше. Я вважаю, що наша перевага - це гнучкість в плані асортименту та постійне слідкування за трендами ринку.
Друга перевага - це хороші ціни, тому що ми маємо прямі поставки від заводу, тож вартість не завищена. Наш колектив постійно розвивається, відвідує навчання. Ми часто проводимо безоплатні семінари для майстрів на базі нашої гуртівні. Для них є можливість нанести, побачити в дії ту чи іншу фарбу, спробувати інструмент. Третя перевага - це постійний саморозвиток і вдосконалення.
ВІДЕО
Читайте також:
- Потрібні всім і всюди: інтерв'ю з керівником єдиної на Волині фабрики виготовлення дверей «Metr Door»
- «Ренопласт»: лідерство у віконній галузі Волині з акцентом на якість і повний цикл виробництва
- У ЖК «Амстердам» можна купити квартири по програмі єОселя