«Національний кешбек» може не надійти на картку: основні причини
Українці масово висловлюють невдоволення у мережі через проблеми з нарахуванням коштів на картки «Національного кешбеку» за покупки українських товарів. Вони зазначають, що всі придбані товари входять до відповідного списку, однак кешбек зараховується лише частково.
Зокрема проблеми з нарахуванням спостерігаються не тільки в магазинах, а й в аптеках.
Про це пише 24 канал з посиланням на коментарі під дописом у Дії.
У «Дії» пояснили користувачам, чому могли не нарахувати кешбек:
- каса магазину, де здійснювалась покупка, могла бути не налаштована для участі в програмі;
- придбаний товар не зареєстрований у програмі (можна перевірити на сайті в переліку виробників і товарів або за допомогою сканера штрих-кодів в мобільному застосунку «Дія»);
- маркування «Зроблено в Україні»на товарі не є обов’язковим і не гарантує, що він є учасником програми Нацкешбек;
- продавець, у якого була зроблена покупка, не зареєстрований у програмі (перевірити це можна у списку продавців на сайті, щоб впевнитись, що магазин бере участь у програмі);
- стався збій у роботі терміналу.
«Нам прикро, що сталася така ситуація. Нам дуже хочеться бути підтримкою для користувачів і допомагати з вирішенням усіх питань»,– зазначили у компанії.
Читайте також:
- Українським пенсіонерам можуть припинити виплати у 2025 році: як відновити
- Хто з українців може отримати повну компенсацію за комуналку в 2025 році