«Національний кешбек» може не надійти на картку: основні причини

Проблеми з «Нацкешбеком»: що не так із нарахуванням коштів за українські товари

Українці масово висловлюють невдоволення у мережі через проблеми з нарахуванням коштів на картки «Національного кешбеку» за покупки українських товарів. Вони зазначають, що всі придбані товари входять до відповідного списку, однак кешбек зараховується лише частково.

Зокрема проблеми з нарахуванням спостерігаються не тільки в магазинах, а й в аптеках.

Про це пише 24 канал з посиланням на коментарі під дописом у Дії.

У «Дії» пояснили користувачам, чому могли не нарахувати кешбек:

  • каса магазину, де здійснювалась покупка, могла бути не налаштована для участі в програмі;
  • придбаний товар не зареєстрований у програмі (можна перевірити на сайті в переліку виробників і товарів або за допомогою сканера штрих-кодів в мобільному застосунку «Дія»);
  • маркування «Зроблено в Україні»на товарі не є обов’язковим і не гарантує, що він є учасником програми Нацкешбек;
  • продавець, у якого була зроблена покупка, не зареєстрований у програмі (перевірити це можна у списку продавців на сайті, щоб впевнитись, що магазин бере участь у програмі);
  • стався збій у роботі терміналу.

«Нам прикро, що сталася така ситуація. Нам дуже хочеться бути підтримкою для користувачів і допомагати з вирішенням усіх питань»,– зазначили у компанії.

Читайте також:

Можливо зацікавить