Коли доречні масові смс розсилки

Коли доречні масові смс розсилки

Хоча розсилки в Viber, створення розсилок електронних листів стрімко набули популярності, масована SMS-розсилка все ще залишається поширеним маркетинговим інструментом. Надсилання SMS з різними шаблонами актуальне для компаній різного масштабу. 

Деякі власники компаній не поспішають створювати масові смс розсилки, побоюючись що вони потраплять до розділу спам чи будуть одразу видалені. Проте масові розсилки зовсім не дорівнюють спаму, звісно за умови, що створені вони за правилами 

Що ж таке СМС спам?

В широкому сенсі під спам розсилкою розуміємо нелегальне надсилання повідомлень абонентам, які не надавали згоди на отримання подібної інформації. 

Проте телефон може помістити цілком законні повідомлення до теки «Спам».

Ось чому повідомлення може бути розцінено як спам:

  • повідомлення надсилаються надто часто;

  • повідомлення містять шкідливі посилання та забагато слів-тригерів;

  • SMS повідомлення надсилаються великій кількості користувачів з нецільової аудиторії;

  • надсилаються порожні повідомлення або ж лише з посиланням; 

  • повідомлення надсилаються зі звичайного телефонного номера. 

Важливо пам'ятати, що масовані рекламні розсилки слід надсилати зі спеціально створеного номера 

Щоб не припуститися прикрих помилок, найкращим рішенням буде скористатися послугами SMS Club. Клієнти компанії обов'язково отримують офіційне ім'я компанії, що значно знижує ризик класифікації масових СМС як спам-розсилки

Коли доречні масові смс розсилки

Переваги масової розсилки SMS 

Формування розсилок за правилами допомагає отримати такі ефекти:

  • оперативно повідомляти замовників про акції, спеціальні пропозиції;

  • збільшити інформованість про бренд;

  • покращити якість обслуговування.

Кому корисна масова розсилка СМС?

Масова розсилка СМС актуальна для бізнесу незалежно від масштабу:

  • роздрібні магазини, котрі часто проводять розпродажі та акції і хочуть сповістити про них клієнтів;

  • організатори заходів, котрі повідомляють про план та хронологію подій;

  • власники банків, для інформування про транзакції, зміни в правилах обслуговування 

  • оператори мобільного зв'язку, провайдери — для інформування про акції.

Правильне використання масової розсилки смс допоможе підвищити лояльність клієнтів та збільшити рівень продажів.

Масова розсилка, створена за правилами, дозволяє налагодити відносини з клієнтами, швидше передавати інформацію про нові акції та пропозиції.

Трохи статистики 

Дослідження Voicesage свідчить, що 70% клієнтів погоджуються, що sms розсилка — чудово привертає їхню увагу.

з дослідження SimpleTexting дізнаємось, що 50% з опитаних охоче підпишуться на SMS-розсилку, щоби отримати сервісні повідомлення 

Ключова причина популярності SMS — простота надсилання та отримання. На відміну від електронних листів чи повідомлень у Viber, для смс не потрібен інтернет, а мобільний зв'язок може працювати навіть у місцях, куди не сягає сигнал Wi-Fi.

Найефективнішим вважається комбінація СМС, Viber та push-повідомленнями

Наприклад, SMS можна використовувати для надсилання миттєвих повідомлень, а повідомлення Viber — для повідомлень з більшою кількістю інформації. 

Коли доречні масові смс розсилки

Як зробити СМС розсилку найефективнішою? 

Важливо створювати повідомлення, що дають цінності отримувачам — акції, знижки, спеціальні пропозиції чи просто цінну інформацію. 

Також слід дотримуватися таких алгоритмів: 

  • Вміти зацікавити покупців — перші два слова найважливіші, адже далі людині буде нецікаво читати, якщо початок не зачепив. Доцільно застосовувати слова-тригери, на кшталт: акція, бонус, розпродаж.

  • Персоналізація — найкраще розсилати повідомлення через базу номерів клієнтів, що давали згоду на обробку даних. Така база міститиме не лише номери, але й імена, тому в повідомленні можна звертатися на ім'я. 

  • Часові обмеження — це важливий тригер, що збільшує відсоток конверсії. Суть цього пункту проста — користувачі хочуть зняти обмеження, створене компанією. Єдиний спосіб зробити це — скористатися акційною пропозицією. 

Команда SMS Club допоможе створити цінний текст повідомлення, обрати вірну стратегію саме для вашого бізнесу.