Підбірка трендових образів від Монклер

  1. Міський люкс із курткою Maya:чорна глянцева пухова куртка Maya у поєднанні з з джинсами прямого крою, масивними кросівками та кашеміровою шапкою. Мінімалістичний і невимушено розкішний — образ, що поєднує стрітстайл із культовим верхнім одягом Монклер.
  2. Après-Ski Chic:лижна куртка Grenoble з капюшоном, облямованим хутром поверх облягаючих лижних штанів з черевиками après-ski та великими сонцезахисними окулярами. Додайте практичну поясну сумку з логотипом Moncler. Ця тенденція перетворює гірський образ на гламурний стиль après-ski, який підходить як для курорту, так і для модного зимового вбрання в місті.
  3. Moncler Genius Statement Look:скульптурне пальто Craig Green x Moncler Genius, однотонний гольф, широкі штани, елегантні чоботи. Нехай пальто стане витвором мистецтва. У цьому образі авангардний стрітстайл поєднується з розкішним подіумом. 
  4. Повсякденний спортивний образ:легкий пуховик Moncler, худі, джоггери та масивні кросівки. Додайте бейсболку для спортивного акценту. Цей образ, ідеальний для перехідної пори року, втілює тенденцію розкішного спортивного стилю.
  5. Тиха розкіш Moncler:пальто Moncler з матовою обробкою нейтрального бежевого або сірого кольору, широкі вовняні штани, кашеміровий светр і елегантні шкіряні чоботи. Для тих, хто сповідує стиль тихої розкоші — стриманий, вишуканий і позачасовий.

68c41214e733a.webp

Сильна сторона Moncler полягає в тому, що бренд може легко переходити від функціонального одягу до вишуканих модних речей, що робить його одним з небагатьох брендів, які однаково добре виглядають на гірськолижних схилах, міських вулицях і червоних доріжках.

Цінності бренду Moncler

Moncler за своєю природою є брендом, що постійно розвивається, прагне до оновлення та безперервного вдосконалення. З плином часу його цінності набували нового значення, залишаючись при цьому вірними ідентичності бренду.

Moncler має дуже сильну корпоративну культуру та унікальність, що характеризується здатністю вивільняти надзвичайне, яке приховане в кожному з нас. Ця унікальність базується на прагненні ставити перед собою все більш амбітні цілі, на готовності цінувати талант кожного, на усвідомленні того, що кожна дія має вплив на наше суспільство та довкілля, на здатності створювати теплоту в будь-яких відносинах та на прагненні до позачасової винятковості бренду. Мета Moncler — відкрити у кожній людині надзвичайне.

5 заповідей Moncler

68c412154c6b6.webp

  1. Ми постійно прагнемо до кращого, як окремі особи, так і як команда. Нас надихає наше постійне прагнення до досконалості. Ми завжди вчимося і прагнемо встановлювати нові стандарти. Ми ніколи не буваємо повністю задоволені.
  2. Ми любимо залучати всі голоси, даючи можливість проявитися таланту кожного. Ми цінуємо всі точки зору, використовуємо нашу різноманітність і звертаємося до кожного покоління, даючи можливість висловитися всім голосам. Ми граємо в прекрасній гармонії.
  3. Ми прагнемо до безчасової винятковості бренду. Ми нетрадиційні та унікальні. Ми плекаємо нашого внутрішнього генія та творчу перевагу. Ми втілюємо в життя сміливі мрії, божевільні та, на перший погляд, недосяжні ідеї, завжди з великою ретельністю. Ми живимо нашу енергію, оскільки віримо, що все справді велике часто народжувалося з божевільних ідей.
  4. Ми створені для того, щоб дарувати людям тепло. Ми — емоційний бренд. Ми вкладаємо тепло людських стосунків у все, що робимо, — від речей, які створюємо, до відносин, які будуємо. Ми з емпатією та довірою святкуємо досягнення кожного, великі та малі.
  5. Ми віримо в позитивне, світле і краще майбутнє. Ми є агентами реальних і значущих змін. Ми приймаємо виклики, що стоять перед світом і суспільством у соціальній та екологічній сферах, і діємо відповідно до них.