Фінансування обмежене: чи будуть у 2024 році на Волині ремонтувати дороги

Фінансування обмежене: чи будуть у 2024 році на Волині ремонтувати дороги

Дорогами місцевого значення на Волині опікується ДП «Служба місцевих доріг у Волинській області». Обсяг роботи - величезний: на обслуговуванні підприємства - більше 4 тисяч кілометрів місцевих доріг. До нинішнього моменту, окрім поточних ремонтів та заходів із зимового утримання, у ДП займалися й капітальними ремонтами доріг. Проте, на наступний рік такі видатки з бюжету заблоковані. Про плани підприємства на 2024 рік та що робитимуть з уже розпочатими капітальними ремонтами, журналістам ВСН розповів тимчасово виконуючий обовʼязки директора ДП «Служба місцевих доріг у Волинській області» Даниїл Масич.

На балансі ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» перебуває 4 399,6 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а саме: дороги обласного значення - 2107,5 км та дороги районного значення - 2292,1 км.

У межах своєї діяльності підприємство проводить тендери та заключає договори з підрядниками, які й надають послуги з обслуговування доріг. Контролюють якість проробленої роботи інженери «Служба місцевих автомобільних доріг». Фінансуються ці роботи з державного Дорожнього фонду. Проте на 2024 рік усі капітальні видатки - заблоковані.

«Плани на 2024 наразі дуже розмиті, адже будь-які капітальні видатки з бюджету будуть заблоковані. Зараз ми не розуміємо обсягів фінансування, тож важко щось запланувати. Наш бюджет поділяється на 2 ланки: капітальне будівництво (80 відсотків ) та експлуатаційне утримання (20 відсотків). Тобто у наступному році у нас буде лише цих 20 відсотків від фінансування», - повідомив Даниїл Масич.

За словами Даниїла Масича, кошти з держбюджету будуть виділені лише на експлуатаційне утримання, ямковий ремонт, протиожеледні заходи взимку тощо:

«Поточні ремонти доріг передбачають роботи із систематичного та своєчасного відновлення їх експлуатаційного стану, аби запобігти зносу дорожного покриття та усунути незначні пошкодження окремих елементів. 

Тобто ми будемо утримувати дороги в належному стані, усувати аварійність, робити ямкові ремонти, зріз дерев, а взимку, відповідно, здійснювати протиожеледні заходи, здійснювати весь комплекс експлуатаційного утримання. На це мусять бути передбачені кошти, адже якщо дорога буде в неналежному стані, її залишиться просто перекрити».

У підприємстві зауважують, що є чималий обсяг робіт, які розпочаті ще з 2020 року, тож їх потрібно закінчити, але знову ж таки, якщо буде фінансування.

«Заплановані роботи важливо виконати до кінця, адже вони будуть руйнуватися. Ми плідно співпрацюємо з головами громад, а оскільки їхній бюджет - обмежений, то вони звертаються до нас з пропозиціями для співфінансування, адже зацікавлені, аби та чи інша дорога була у належному стані для забезпечення безпеки руху автотранспорту та пішоходів», - зазначив Даниїл Масич.

Фінансування обмежене: чи будуть у 2024 році на Волині ремонтувати дорогиФінансування обмежене: чи будуть у 2024 році на Волині ремонтувати дороги

Нагадаємо, у Ковельському районі завершили капітальний ремонт дороги місцевого значення загального користування О 031600 Шацьк-Залісся-Грабове-Старовойтове-М7 (на ділянці від км 14+700 до км 26+700). Такий проєкт вдалося реалізувати в рамках співпраці з поляками за програмою Президента України «Велике будівництво». Автошлях сполучає Шацьк із територією, де передбачається будівництво міжнародного пункту пропуску «Адамчуки-Збереже».

Читайте також:

Можливо зацікавить