У «Київстарі» стався масштабний збій зв'язку - немає мобільного зв'язку та не працює інтернет
У роботі мобільного оператора «Київстар» стався збій - користувачі повідомляють про відсутність мобільного зв'язку та неможливість увійти на сайт оператора.
Це сталося у вівторок, 12 грудня. Про це повідомляють у соцмережах.
У компанії «Київстар» підтвердили масштабний збій у роботі.
«Вранці 12 грудня мережа зв’язку «Київстару» стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
«Київстар» надасть компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора», - зазначили в компанії..
Як автоматично підключитись до іншого оператора
Якщо мережа вашого оператора недоступна, тепер можна переключатися на мережу інших.
Як це зробити (всі пункти обов'язкові):
- Відключити автовибір мережі на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Операторна iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL
- Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
- Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS
Важливо: раз на день намагайтеся знову підключитись до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Читайте також:
- Який інтернет працює в Луцьку, коли відключають електрику