«Більше з «Київстаром» не дружу»: у Луцьку - черги до магазину «Водафон»
Другий день поспіль від оператора «Київстар» немає мобільного зв’язку. Від ранку у Луцьку в магазині «Водафон» - черги з людей, які хочуть змінити мобільний оператор та купити нову SIM-карту.
Станом на 13 грудня, біля магазину Vodafone на вулиці Лесі Українки черги не зменшуються, а навпаки. За спостереженнями журналістів видання ВСН, кожних пʼять хвилин у них стають нові люди.
Люди розповіли, що прийшли змінити оператора. Ми ж поцікавилися у лучан, чи планують повертатися на оператор «Київстар».
«Мені «Київстар» приніс незручності, я буду переходити на «Водафон», і, якщо тут будуть вигідніші умови, то вже назад на «Київстар» не перейду», – каже Альона.
«Я «Київстаром» користувалася 10 років, а він мене підвів. Все, я більше з ним не дружу, я перейшла на «Водафон», – Даша.
«Я хотіла вставити е-сімку, але сьогодні така послуга недоступна, тому мені просто поміняли карточку. Стояла в черзі 30 хвилин, на «Київстар» повернуся, коли все налагодиться, просто тепер буду мати запасну SIM-карту», – Алла.
А щодо магазину «Київстар», який знаходиться поруч з Vodafone, тут жодних черг немає. Консультант у магазині «Київстар» Богдан журналістам видання ВСН розповів, що перевестися на іншого оператора зі збереженням номеру наразі неможливо. Проте він зазначив, що треба почекати мінімум один-два дні і це можна буде зробити.
«Зараз неможливо це зробити, оскільки була хакераська атака і система взагалі не працює», – сказав консультант Богдан.
Читайте також:
• Хакерська атака на Київстар: скільки часу триватиме відновлення зв’язку
• В луцьких магазинах - проблеми з оплатою картками
• «Монобанк» теж зазнав хакерської атаки, є проблеми з додатками «Водафон» та «Лайфселл»