У Луцькій міськраді - нові керівники відділів

У Луцькій міській раді представили нових очільників відділу управління майном міської комунальної власності та архівного відділу.
Про це повідомив міський голова Ігор Поліщук під час розширеної наради у вівторок, 17 жовтня.
Йдеться про начальника відділу управління майном комунальної власності Лукащевича Євгенія Вікторовича та керівницю архівного відділу Поліщук Оксану Анатоліївну.
Міський голова зауважив, що новий начальник відділу управління майном міської комунальної власності Євгеній Лукащевич – ветеран війни, який у жовтні минулого року отримав поранення.

Довідково:
Народився 22 березня 1985 року в селі Крупа Луцького району Волинської області.
Освіта:
2007 р., закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом м.Київ, спеціалізація «Правознавство», спеціальність «Митне та господарське право», кваліфікація - спеціаліста юриста.
Досвід роботи:
листопад 2006 - листопад 2007, ТОВ «Феміда-Інтер», посада юриста;
серпень 2008 - грудень 2009, ТОВ «Феміда-Інтер», посада юриста;
лютий 2010 - лютий 2011, ТОВ «ВЕСТ ТРАНС СЕРВІС», посада юриста;
березень 2011 - лютий 2016, ТзОВ «Футбольний клуб «Волинь», посада юриста;
лютий 2017 - грудень 2017, ТзОВ «ФІЕЙЕМ АГРОПАТС», посада юриста;
грудень 2017 - серпень 2023, ТзОВ «Лев», директор (на громадських засадах);
січень 2019 - липень 2023р., ТзОВ «ФІЕЙЕМ АГРОПАТС», посада менеджера зі збуту.
З 15 серпня 2023 року - начальник відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради.
Архівний відділ очолила Оксана Поліщук, яка раніше працювала заступницею керівника цього відділу.

Довідково:
Народилася 14 лютого 1980 року у місті Луцьку Волинської області.
Освіта вища. У 2002 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки (математика, викладач математики).
Трудова діяльність:
06.11.2000 - 01.01.2002 - секретар обласної Спілки ветеранів Афганістану;
02.01.2002 - 31.05.2002 - референт обласної Спілки ветеранів Афганістану;
01.06.2002 - 13.04.2004 - секретар прийомної міського голови;
14.04.2004 - 18.04.2006 - помічник міського голови;
19.04.2006 - 20.12.2006 - провідний спеціаліст відділу розрахунків відділу субсидій виконкому Луцької міської ради;
21.12.2006 - 02.07.2007 - провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу субсидій департаменту соціальної політики Луцької міськоїради;
03.07.2007 - 30.11.2007 - провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу соціальних виплат управління соціальних допомог департаменту соціальної політики Луцької міської ради;
01.12.2007 - 05.11.2009 - провідний спеціаліст сектору розрахунків та контролю відділу соціальних виплат департаменту соціальної політики Луцької міської ради;
06.11.2009 - 04.11.2010 - спеціаліст 1 категорії протокольного сектору відділу канцелярії Луцької міської ради;
05.11.2010 - 18.11.2011 - головний спеціаліст протокольного сектору відділу канцелярії Луцької міської ради;
19.11.2011 - 21.03.2016 - головний спеціаліст загального відділу Луцької міської ради;
22.03.2016 - 11.05.2023 - заступник начальника загального відділу Луцької міської ради;
12.05.2023 - 19.09.2023 - заступник начальника архівного відділу Луцької міської ради;
20.09.2023 - по цей час начальник архівного відділу Луцької міської ради.
Сімейний стан. Заміжня, виховує 2-х дітей.
Читайте також:
• Лучани нарікають на відсутність маршрутних рейсів
• Маємо бути готові: лучан закликають мати запаси води
• Скандал у Луцьку: двом дітям не видавали свідоцтва про народження