У Луцьку затвердили новий перелік адмінпослуг ЦНАПу: що тепер доступно мешканцям

У Луцьку депутати міської ради затвердили оновлений перелік адміністративних послуг, що надаються ЦНАПами.
Про це стало відомо в середу, 30 квітня, під час засідання сесії Луцької міської ради.
Введення воєнного стану в Україні вплинуло на надання адміністративних послуг для населення. Щоб забезпечити доступність і якість надання цих послуг, а також впровадити нові цифрові інструменти, було необхідно затвердити оновлений список адміністративних послуг, які надає департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
«Реалізація чинного законодавства щодо забезпечення надання найпопулярніших послуг різних груп в одному місці – через ЦНАП та актуальне інформування суб'єктів звернень та мешканців територіальної громади про адміністративні послуги, що надаються», - зазначено у пояснювальній записці.
ЦНАПи будуть надавати такі послуги:
- Видача архівних довідок, копій, витягів;
- Видача справ у тимчасове користування заявникам у робочих кабінетах архівного відділу;
- Внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації, зазначеної у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або повідомленні про зміну даних у поданому повідомленні щодо виконання підготовчих робіт на об’єкті (зміна відомостей про початок виконання підготовчих робіт / виправлення технічної помилки);
- Укладення та переукладення охоронних договорів на пам’ятки культурної спадщини, щойно виявлені об’єкти культурної спадщини чи їх частини;
- Видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради, тощо.
З повним переліком послуг можна ознайомитися за цим посиланням.
Читайте також:
- З 1 травня ЦНАП у Луцьку працюватиме по-новому: що зміниться
- «Пакунок малюка»: чому в ЦНАПах Волині тимчасово не приймають документи?
- ЦНАП у Луцьку запровадить платну доставку результатів замовлених адміністративних послуг