ЦНАП у Луцьку запровадить платну доставку результатів замовлених адміністративних послуг
Члени виконавчого комітету Луцької міської ради прийняли до відома звіт керівниці «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лари Карп’як про роботу у минулому році.
Про це стало відомо у середу, 15 січня, під час засідання виконавчого комітету Луцькради.
Станом на кінець 2024 року в департаменті ЦНАП задекларовано надання 474 послуги. Як йдеться у пояснювальній записці, пріоритетами в діяльності департаменту ЦНАП у 2024 році були:
- забезпечення якості надання адміністративних послуг в умовах воєнного стану;
- створення комплексного підходу до надання адміністративних послуг ветеранам, учасникам бойових дій та членам їх сімей;
- збільшення переліку послуг для внутрішньо переміщених осіб;
- популяризація доступу до електронних адміністративних послуг та сервісів тощо.
Протягом 2024 року до ЦНАП звернулось 329 973 громадян. До міського бюджету за надання адміністративних послуг надійшло 18 млн 794 тис. грн.
Пріоритети діяльності департаменту ЦНАП на 2025 рік:
- розширення спектру соціальних послуг, покращення рівня обслуговування, впровадження сучасних підходів до організації роботи, створення автоматизованих робочих місць у Комунальній установі «Хаб ВЕТЕРАН»;
- впровадження послуги з одночасного оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, забезпечення якісного її надання;
- підвищення цифрової грамотності громадян через проведення навчальних екскурсій, візитів до ЦНАП і ознайомлення з діючими цифровими ресурсами та розроблення нової рекламної політики, що дасть змогу залучити більшу кількість суб’єктів звернень;
- охоплення якомога більшої кількості користувачів порталу та мобільного додатку, для налагодження комунікації.
- популяризація вільного робочого місця для відвідувачів ЦНАП та активне використання функції цифрового посередництва адміністраторами ЦНАП;
- запровадження платної доставки результатів послуг;
- інтеграція з державними реєстрами для автоматичного отримання актуальних персональних даних користувачів;
- ініціювання на законодавчому рівні можливості отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків в ЦНАП;
- ЦНАП надалі працюватиме над покращенням безбар'єрності: архітектурної та цифрової. Зокрема, над створенням комфортних умов для перебування у приміщенні та отримання послуг осіб з інвалідністю, кількість яких зростає внаслідок воєнних дій;
- продовження роботи із реалізації комплексної послуги з обслуговування ветеранів війни та членів їхніх сімей («Я-Ветеран»): розширення партнерства, спрощення механізму надання послуг.
Читайте також:
- Луцький ЦНАП припинив надання деяких послуг: наслідки кібератаки РФ
- Через кібератаку РФ у Луцьку частково не працює ЦНАП
- Де у Луцьку оформити біометричні документи: деталі та вартість послуг