Змінився графік роботи Центрів обслуговування клієнтів Волинської філії «Газмережі»
12 центрів обслуговування клієнтів волинської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» із 3 червня працюватимуть за новим графіком.
Про це повідомили у пресслужбі мережі.
Відтак, за новим графіком працівники працюватимуть довше, а у великих містах ще й без обіду:
- понеділок - четвер із 8:00 год до 17:15 год, обідня перерва – 13:00 – 14:00 год;
- п’ятниця: з 8:00 год до 16:00 год, обідня перерва – 13:00 – 14:00 год.;
- субота, неділя – вихідні дні.
У великих містах Луцьку, Ковелі та Володимирі менеджери центрів обслуговування клієнтів консультують споживачів без обідньої перерви.
«У центрах обслуговування клієнти можуть у комфортних умовах вирішити всі питання щодо розподілу газу. Зокрема, провести звірку по особовому рахунку, замовити послуги газифікації нових об’єктів, реконструкції чи технічного обслуговування існуючих. За потреби фахівці центру допоможуть передати показання лічильника та допомогти сплатити за розподіл газу, ознайомити з дистанційними каналами передачі показників, зокрема Особистим кабінетом «Газорозподільних мереж України», – розповіла начальниця центру Волинської філії «Газмережі» Ольга Тимощук.
Під час повітряної тривоги обслуговування клієнтів менеджери припиняють та відновлюють обслуговування після її закінчення.
Довідка. З 1 грудня 2023 року послуги з розподілу природного газу на території Волині забезпечує новий Оператор – Волинська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Згідно з постановою Національного держрегулятора НКРЕКП від 29 листопада 2023 року, прийнято рішення розширити з 1 грудня ТОВ «Газмережі» територію провадження господарської діяльності з розподілу природного газу на територію Волинської області. Нова філія відповідає за безперебійні маршрути газопостачання від магістральних газопроводів до кінцевого споживача.
Читайте також:
- У селі біля Луцька стався витік газу: у чому причина
- Третя платіжка за газ на Волині: коли й кому надійде та скільки доведеться платити