На шести автошляхах Волині працюють ремонтні бригади: перелік
Упродовж тижня ремонтні бригади підприємств-підрядників працюють на головних транспортних артеріях області аби забезпечити безперебійний рух автошляхами.
Про це інформує у фейсбуці Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області.
Виконують аварійні роботи з ліквідації деформацій дорожнього покриття на таких автошляхах державного значення:
- М-07 Київ – Ковель – Ягодин;
- М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече;
- Н-17 Львів – Радехів – Луцьк;
- Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне;
- Р-14 Луцьк – Ківерці – Маневичі – Любешів – Дольськ;
- Р-15 Ковель – Володимир – Червоноград – Жовква.
Наразі дорожники використовують холодні асфальтобетонні суміші. Коли стабілізується погода і підвищиться температура повітря – працюватимуть з гарячим асфальтобетоном.
Коливання температури повітря, перезволоження дорожнього полотна, висока інтенсивність руху, зокрема великовагового транспорту, та інші чинники негативно впливають на стан шляхів, міжремонтний термін яких давно минув.
Йдеться про ті ділянки доріг, які через початок повномасштабної війни так і не дочекались капітального чи поточного ремонту. Зношене дорожнє покриття на таких відтинках стрімко руйнується.
Протяжність мережі автодоріг державного значення в межах Волині становить 1791 км. Сотні кілометрів волинських шляхів вдалось відновити у період, коли функціонував Державний дорожній фонд. Якби не збройна агресія РФ, масштаби ремонтів із кожним роком лише б зростали, адже галузь стабільно фінансувалась. А до того десятки літ так званий «ямковий» ремонт був єдиним видом робіт, які проводились на більшості шляхів області, оскільки кошти на дорожнє господарство спрямовувались за залишковим принципом і їх завжди бракувало.
Відтак значна частина шляхів потребують невідкладних ремонтів і продовжують руйнуватись. І це не лише, територіальні дороги, яких в області 1040 кілометрів, а ще й чимало ділянок шляхів зі статусом міжнародних, національних та регіональних.
На незадовільний стан окремих відтинків доріг небезпідставно нарікають водії, скарг стає дедалі більше. Однак, з огляду на ситуацію в країні, ремонтів немає і найближчим часом їх марно чекати. «Ямковий» ремонт досі лишається єдиним способом підтримати дороги в проїзному стані і запобігти їх подальшому руйнуванню.
Втім, і на експлуатаційне утримання доріг, у рамках якого «латаємо ями», фінансування наразі відсутнє, підрядні підприємства, розуміючи всю складність обставин, працюють за власні кошти. Такі роботи проводяться насамперед на дорогах за важливими логістичними маршрутами перевезення експортних і гуманітарних вантажів та на евакуаційних напрямках.
«Просимо водіїв з розумінням ставитись до ситуації, бути обачними на автошляхах, обирати безпечну швидкість та зважати на стан дорожнього покриття», – йдеться у дописі.
Читайте також:
- Фінансування обмежене: чи будуть у 2024 році на Волині ремонтувати дороги
- Скільки і які місцеві дороги ремонтували на Волині у 2023 році