У Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібну

Анатолій Миронюк

Генеральний директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Анатолій Миронюк звернувся до членів бюджетної комісії Луцькради з проханням погодити проєкт рішення про ліквідацію структурного підрозділу «Служба автомобільних перевезень» у зв'язку з його непотрібністю. З якою метою його створили у 2009 році наразі встановити важко, адже жодної інформації про це в архівах не збереглося. 

Про це стало відомо у понеділок, 22 квітня, під час засідання комісії Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.

«Ми шукали будь-яку бухгалтерську інформацію, в архівах її немає. Єдиний документ, на який ми натрапили, про прийняття на роботу Олега Колесника на посаду директора цієї філії. Впродовж 8 місяців він перебував на цій посаді, але роботи ніякої не здійснював, в результаті його було звільнено за прогули. Але в ЄДР ця філія значиться і Колесник вказаний як директор», - зазначив Анатолій Миронюк.

У лютому нинішнього року представники КП «Луцьке підприємство електротранспорту» подали заяву, аби виключити Олега Колесника як директора «Служби автомобільних перевезень» з ЄДР та ухвалили рішення про ліквідацію цього структурного підрозділу.

Цей структурний підрозділ є непотрібний. Наразі на підприємстві немає людей, які могли б розповісти про потребу у створенні та існуванні цього підрозділу, в архівах також немає такої інформації», - зауважив Анатолій Миронюк.

За словами Анатолія Миронюка, за 15 років існування «Служби автомобільних перевезень» фінансували лише заробітну плату Колеснику за 8 місяців, жодних інших витрат на цей підрозділ не здійснювали. Також, окрім директора, штатних одиниць там немає.

У Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібнуУ Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібну

Нагадаємо, послугами найбільшого і найпотужнішого перевізника у Луцьку КП «Луцьке підприємство електротранспорту» щодня користуються близько 50 тисяч пасажирів

Основу електротранспорту у місті Луцьк складають 77 тролейбусів типу Богдан, Єльч, SOLARIS та ЗГУ. Проте, 10 з них - підготовлені до списання, а 14 - чекають капітального ремонту. Середній вік луцьких тролейбусів - 16 років, а найстарішим з них - більше 20 років. Таких на балансі підприємства є 32 тролейбуса.

Читайте також: 

Можливо зацікавить

Багаторічні проти однорічних: у Луцьку вимагають змін у міському озелененні

Багаторічні проти однорічних: у Луцьку вимагають змін у міському озелененні

На потреби «Хаб Ветеран» у Луцьку додатково спрямують близько 1,5 мільйона гривень

На потреби «Хаб Ветеран» у Луцьку додатково спрямують близько 1,5 мільйона гривень

«Кожна поїздка – це небезпека»: мешканці мікрорайону у Луцьку роками вимагають ремонту аварійної дороги

«Кожна поїздка – це небезпека»: мешканці мікрорайону у Луцьку роками вимагають ремонту аварійної дороги

Дотації власникам трьох та більше корів

«1 січня ще телиця, а 1 жовтня - вже корова»: як у Луцьку врегулюють питання дотацій власникам господарств

Бюджетна комісія Луцька: допомога військовим як пріоритет на 2025 рік

За січень понад 200 звернень: у Луцькій міськраді слухали звіт про допомогу військовим

Хто платитиме за відвідування садочків у Луцьку дітей з інших громад

Хто платитиме за відвідування садочків у Луцьку дітей з інших громад

У Луцьку приміським та міжміським автобусам заборонили зупинятися на певних зупинках: де саме

У Луцьку приміським та міжміським автобусам заборонили зупинятися на певних зупинках: де саме

Ресторану неподалік Луцька встановили режим роботи: що заборонили продавати та хто контролюватиме

Ресторану неподалік Луцька встановили режим роботи: що заборонили продавати та хто контролюватиме

Луцький пологовий будинок реорганізують: коли саме та яким чином

Луцький пологовий будинок реорганізують: коли саме та яким чином