У Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібну
Генеральний директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Анатолій Миронюк звернувся до членів бюджетної комісії Луцькради з проханням погодити проєкт рішення про ліквідацію структурного підрозділу «Служба автомобільних перевезень» у зв'язку з його непотрібністю. З якою метою його створили у 2009 році наразі встановити важко, адже жодної інформації про це в архівах не збереглося.
Про це стало відомо у понеділок, 22 квітня, під час засідання комісії Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.
«Ми шукали будь-яку бухгалтерську інформацію, в архівах її немає. Єдиний документ, на який ми натрапили, про прийняття на роботу Олега Колесника на посаду директора цієї філії. Впродовж 8 місяців він перебував на цій посаді, але роботи ніякої не здійснював, в результаті його було звільнено за прогули. Але в ЄДР ця філія значиться і Колесник вказаний як директор», - зазначив Анатолій Миронюк.
У лютому нинішнього року представники КП «Луцьке підприємство електротранспорту» подали заяву, аби виключити Олега Колесника як директора «Служби автомобільних перевезень» з ЄДР та ухвалили рішення про ліквідацію цього структурного підрозділу.
Цей структурний підрозділ є непотрібний. Наразі на підприємстві немає людей, які могли б розповісти про потребу у створенні та існуванні цього підрозділу, в архівах також немає такої інформації», - зауважив Анатолій Миронюк.
За словами Анатолія Миронюка, за 15 років існування «Служби автомобільних перевезень» фінансували лише заробітну плату Колеснику за 8 місяців, жодних інших витрат на цей підрозділ не здійснювали. Також, окрім директора, штатних одиниць там немає.
Нагадаємо, послугами найбільшого і найпотужнішого перевізника у Луцьку КП «Луцьке підприємство електротранспорту» щодня користуються близько 50 тисяч пасажирів.
Основу електротранспорту у місті Луцьк складають 77 тролейбусів типу Богдан, Єльч, SOLARIS та ЗГУ. Проте, 10 з них - підготовлені до списання, а 14 - чекають капітального ремонту. Середній вік луцьких тролейбусів - 16 років, а найстарішим з них - більше 20 років. Таких на балансі підприємства є 32 тролейбуса.
Читайте також:
- У Луцьку придбають тролейбусів на понад 6 мільйонів євро
- 50 тисяч пасажирів щодня: як працює луцьке тролейбусне підприємство
- У Луцькій громаді будуть нові автобусні маршрути