У Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібну

Анатолій Миронюк

Генеральний директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Анатолій Миронюк звернувся до членів бюджетної комісії Луцькради з проханням погодити проєкт рішення про ліквідацію структурного підрозділу «Служба автомобільних перевезень» у зв'язку з його непотрібністю. З якою метою його створили у 2009 році наразі встановити важко, адже жодної інформації про це в архівах не збереглося. 

Про це стало відомо у понеділок, 22 квітня, під час засідання комісії Луцької міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.

«Ми шукали будь-яку бухгалтерську інформацію, в архівах її немає. Єдиний документ, на який ми натрапили, про прийняття на роботу Олега Колесника на посаду директора цієї філії. Впродовж 8 місяців він перебував на цій посаді, але роботи ніякої не здійснював, в результаті його було звільнено за прогули. Але в ЄДР ця філія значиться і Колесник вказаний як директор», - зазначив Анатолій Миронюк.

У лютому нинішнього року представники КП «Луцьке підприємство електротранспорту» подали заяву, аби виключити Олега Колесника як директора «Служби автомобільних перевезень» з ЄДР та ухвалили рішення про ліквідацію цього структурного підрозділу.

Цей структурний підрозділ є непотрібний. Наразі на підприємстві немає людей, які могли б розповісти про потребу у створенні та існуванні цього підрозділу, в архівах також немає такої інформації», - зауважив Анатолій Миронюк.

За словами Анатолія Миронюка, за 15 років існування «Служби автомобільних перевезень» фінансували лише заробітну плату Колеснику за 8 місяців, жодних інших витрат на цей підрозділ не здійснювали. Також, окрім директора, штатних одиниць там немає.

У Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібнуУ Луцьку ліквідують «Службу автомобільних перевезень», як непотрібну

Нагадаємо, послугами найбільшого і найпотужнішого перевізника у Луцьку КП «Луцьке підприємство електротранспорту» щодня користуються близько 50 тисяч пасажирів

Основу електротранспорту у місті Луцьк складають 77 тролейбусів типу Богдан, Єльч, SOLARIS та ЗГУ. Проте, 10 з них - підготовлені до списання, а 14 - чекають капітального ремонту. Середній вік луцьких тролейбусів - 16 років, а найстарішим з них - більше 20 років. Таких на балансі підприємства є 32 тролейбуса.

Читайте також: 

Можливо зацікавить

Луцька міська рада звільнила ГО «Джерело життя» від оплати комунальних послуг

Луцька міська рада звільнила ГО «Джерело життя» від оплати комунальних послуг

Луцька міська рада встановила ставки єдиного податку

Луцька міська рада встановила ставки єдиного податку

«Більшість хлопців приходять, не мають ні пенсій, ні зарплат» — у Луцьку розширюють програму допомоги ветеранам

«Більшість хлопців приходять, не мають ні пенсій, ні зарплат» — у Луцьку розширюють програму допомоги ветеранам

Понад 400 звернень: у Луцьку звітували про відновлення пошкодженого житла після ворожого обстрілу

Понад 400 звернень: у Луцьку звітували про відновлення пошкодженого житла після ворожого обстрілу

Зростання доходів, нові робочі місця та розширення переліку послуг: директорка Луцької стоматполіклініки Любов Яковчук прозвітувала за 2024 рік

Зростання доходів, нові робочі місця та розширення переліку послуг: директорка Луцької стоматполіклініки Любов Яковчук прозвітувала за 2024 рік

Луцьк готується до нового навчального року: що зроблено та що в планах

Луцьк готується до нового навчального року: що зроблено та що в планах

Котельню в селі Тарасове Луцького району виставили на аукціон

Котельню в селі Тарасове Луцького району виставили на аукціон

У Луцьку гуртожиток від Гнідавського цукрового заводу перейшов у комунальну власність

У Луцьку гуртожиток від Гнідавського цукрового заводу перейшов у комунальну власність

Майно луцького пологового будинку передали на баланс Медоб’єднання

Майно луцького пологового будинку передали на баланс Медоб’єднання