У Луцьку скаржаться на Волиньобленерго: відсутність світла, плутанина в комунікації та хамство операторів

У Луцьку скаржаться на Волиньобленерго: відсутність світла, плутанина в комунікації та хамство операторів

“Жодної чіткої відповіді, постійно різна інформація, кидання слухавки і відверта грубість” — такими словами лучани описують спроби зв’язатися з Волиньобленерго. Замість підтримки — стрес, непорозуміння й повна невизначеність.

Станом на 15 липня з 14:00 без світла залишились будинки № 23 та № 25 на вул. Олени Пчілки (колишня Софії Ковалевської). Зі слів мешканців, увечері приїхали працівники обленерго, пообіцяли: “До 21:00 світло буде”. Однак ніч минула — електропостачання не відновлено.

Голова ОСББ телефонував сьогодні вранці, однак його або ігнорували, або кидали слухавку. Коли вдалося додзвонитися, повідомили: виїде бригада. Працівники прибули, все вимкнули та заявили, що причина невідома. Якщо вона під землею — потрібен дозвіл на розкопки, а це ще кілька днів очікування.

Дезінформація тільки загострюється. Один оператор гарячої лінії стверджує: “Світло буде за дві години”. Іншому повідомили, що це аварійне відключення і всю інформацію можна знайти в чат-боті Viber — хоча там жодних даних не розміщено. 

У Луцьку скаржаться на Волиньобленерго: відсутність світла, плутанина в комунікації та хамство операторів
Скріншот з чат-боту

Мешканці нарікають: намагання отримати чіткі відповіді обриваються киданням слухавки. Коли журналісти ВСН звернулись до Волиньобленерго, там заперечили: 

“Ми не кидаємо слухавку. Відключення аварійне — інформація під час воєнного стану віднесена до обмеженого доступу”.

На момент підготовки матеріалу чіткої причини затримки чи прогнозованого часу увімкнення світла — немає.

Читайте також:

Можливо зацікавить