Волиняни платитимуть за доставку газу новій організації: що робити з переплатою
У зв'язку зі зміною оператора ГРМ у Волинській області у деяких споживачів виникли запитання стосовно переплачених наперед коштів на реквізити старого ліцензіата (АТ «Волиньгаз»).
Про нові зміни повідомляють у Волинській філії «Газмережі»
У компанії розповіли, як повернути переплату за послуги розподілу газу.
«Щоб зекономити час, радимо заздалегідь дізнатися у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір Вашої переплати. Далі: підготуйте пакет документів і зверніться з ним до найближчого Центру обслуговування або надішліть Укрпоштою »,- йдеться у повідомленні.
Перелік документів:
1. Письмову заяву (зразок наведений на картинці).2. Копію паспорта (усі сторінки).3. Копію ідентифікаційного коду.4. Довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).5. Копію квитанції на суму переплати.
У компанії кажуть, що заява на повернення коштів має бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Контакт-центру за номерами:
• 066-300-2-888 (Vodafone);• 098-300-2-888 (Kyivstar);• 093-300-2-888 (Lifecell);
Адреси Центрів обслуговування клієнтів:м. Луцьк, проспект Молоді, 14-Ам. Луцьк, проспект Волі, 6м. Ковель, вул. Степана Бандери, 34-Ам. Володимир, вул. Сагайдачного, 85м. Ківерці, вул. Матросова, 9м. Рожище, вул. Івана Мазепи, 24смт. Турійськ, вул. Паралельна, 33смт. Ратне, вул. Європейська, 20м. Камінь-Каширський, вул. Українська, 9смт. Любешів, вул. Незалежності, 1-Всмт. Стара Вижівка, вул. Незалежності, 60м. Горохів, вул. Козацька, 98-Ам. Нововолинськ, вул. Княгині Ольги, 56
Читайте також:
- Волиняни платитимуть за газ по-новому