Як формується ціна реклами в Google Ads?

Більшість фахівців, які серйозно займаються інтернет-маркетингом, регулярно працюють з рекламним кабінетом Google AdWords. Цей сервіс дозволяє розробляти контекстні рекламні оголошення для публікації в пошуковій видачі Google і на сайтах-партнерах.
Найперше, про що потрібно подумати при формуванні бюджету на контекстну рекламу Гугл — це вартість переходу на сайт із пошукової системи, або партнерських сайтів Google. Але це далеко не єдиний чинник, від якого залежить ціна контекстної реклами в Україні. У нашій статті про це і поговоримо.
Що таке вартість кліка в Google Ads і від чого вона залежить?
Вартість кліка по контекстній рекламі — це грошовий еквівалент однієї демонстрації контекстної реклами, який списується з бюджету рекламної компанії після кожного переходу по оголошенню.
Якщо Ви знаєте, скільки коштує клік по рекламі, це дозволяє планувати витрати на проведення рекламної кампанії. Крім початкової ставки кінцеву ціну формує показник QS — якості оголошення. Існує така залежність — чим вище QS, тим нижча ціна розміщення контекстної реклами.
Що ще входить до бюджету рекламної кампанії?

Вартість налаштування контекстної реклами безпосередньо залежить від таких факторів, як:
- Мета, для досягнення якої використовується контекстна реклама;
- Значущість тематики рекламного оголошення;
- Гео- та таймтаргетинг.
Розберемо їх детальніше.
Мета
Мета контекстної реклами визначає використовувані методи, фінансові витрати і терміни її реалізації. Витрати допомагають розрахувати вартість рекламної кампанії. Метою може бути підвищення впізнаваності бренду, збільшення конверсії і просте збільшення трафіку.
Тематика рекламного оголошення
Контекстна реклама — — це маркетинговий продукт, який завжди має певну мету. Вона працює виключно у поєднанні з URL-сторінкою, тематика якої відповідає контекстній рекламі.
Геотаргетинг
Означає прив'язку показів оголошень до певного регіону. Реклама розпізнає місце проживання потенційного споживача, а Google показує рекламу тільки для користувачів з потрібної країни.
Використання геотаргетингу дозволяє скоротити витрати на проведення маркетингової кампанії коштом орієнтації її на місце концентрації потенційних покупців.
Таймтаргетинг
Часовий відрізок, протягом якого відбувається демонстрація оголошення, відіграє вирішальну роль у визначенні вартості рекламної кампанії. Наприклад, вартість оголошення буде вищою у вихідні дні або у вечірній час.
Налаштування рекламної кампанії
Звісно, якщо Ви налаштовуєте контекстну рекламу своїми силами, цю статтю витрат не потрібно враховувати. Але, якщо цим займається агенція інтернет-маркетингу або фрілансер, потрібно закладати вартість робіт в загальний бюджет.
Про те, скільки приблизно коштує налаштування контекстної рекламної кампанії в Києві, Ви можете дізнатись ось тут — https://adwservice.com.ua/uk/tsina-kontekstnoyi-reklamy.
На скільки відрізняється ціна Google реклами у різних тематиках?
Тематика рекламної кампанії безпосередньо впливає на ціну кліка в Google Ads. Загалом, чим ширша і популярніша товарна категорія, тим вища конкуренція і, відповідно, ціна за клік. У масових тематиках ставки в аукціоні можуть досягати сотень гривень за клік через велику кількість рекламодавців і високий попит.
З іншого боку, у вузькоспеціалізованих нішевих тематиках рівень конкуренції зазвичай нижчий. Якщо Ви просуваєте специфічні b2b послуги, промислове обладнання, рідкісні товари для хобі, то зіткнетеся з меншою кількістю конкурентів. Відповідно, ціна кліка буде нижчою порівняно з масовими категоріями.

Однак низька конкуренція — не завжди дає можливість заощадити бюджет. Вузькі ніші часто передбачають обмежений обсяг аудиторії та невелику кількість релевантних ключових слів. У таких умовах навіть помірна ставка може швидко вичерпати щоденний бюджет кампанії.
Крім того, в нішевих тематиках кожен клік і лід на вагу золота, тому рекламодавці готові платити високу ціну за залучення цільового трафіку. Особливо це актуально для дорогих b2b послуг і товарів, де вартість залучення одного клієнта може становити десятки й сотні тисяч гривень.
Нарешті, у вузьких нішах, як правило, простіше відстежувати результати кампаній і рахувати прибуток з кожного залученого клієнта. Тому виправдана більш висока ціна кліка, що дозволяє окупити вкладення та отримати прибуток.